eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiHSBC - czy ktoś przeszedł procedurę rejestracji w bankowości int › HSBC - czy ktoś przeszedł procedurę rejestracji w bankowości int
  • Data: 2010-01-09 21:45:20
    Temat: HSBC - czy ktoś przeszedł procedurę rejestracji w bankowości int
    Od: "Arkadiusz Jadczak" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Od trzech tygodni próbuję przejść procedurę rejestracji w bankowości i internetowej
    HSBC Business.
    A to nie wspierają żadnej innej przeglądarki poza IE 6 (sic!), a to ich system nie
    działa, a to jest błąd, a
    to podejrzenie, że token jest zepsuty, a to trzeba na nowo wysłać PIN, itd.
    Szkoda, bo zamówiłem to konto z nadzieją, że wreszcie będę miał rachunek w
    międzynarodowym
    banku na poziomie, a nie w polskim syfie np. spod znaku Lukas Banku.
    Niestety proces aktywacji (w HSBC nazywa się rejestracją w bankowości internetowej)
    to pięta
    Achillesowa naszych banków. Nikt nie kuma jakie to jest ważne (pierwsze doświadczenie
    Klienta z
    bankiem), w przypadku HSBC niespójna jest instrukcja przekazywana przez kuriera z
    tym, co jest na
    stronie oraz tym, co mówią w call center.
    A może ktoś miał już doświadczenia z HSBC i jest w stanie opowiedzieć jak to
    przeszedł?
    Nie chodzi mi o kolejność kroków, tylko ominięcie szeregu bugów po stronie HSBC,
    metody nacisku na
    nich, aby to się zadziało. Będę wdzięczny, bo nóż się w kieszeni otwiera. Panowie
    Angole! To się trochę
    inaczej robi...

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1