eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiHSBC - czy ktoś przeszedł procedurę rejestracji w bankowości int › HSBC - czy ktoś przeszedł procedurę rejestracji w bankowości int
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Arkadiusz Jadczak" <a...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: HSBC - czy ktoś przeszedł procedurę rejestracji w bankowości int
    Date: Sat, 9 Jan 2010 21:45:20 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 16
    Message-ID: <hiatdg$d2b$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1263073520 13387 172.20.26.236 (9 Jan 2010 21:45:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 9 Jan 2010 21:45:20 +0000 (UTC)
    X-User: arek.jadczak
    X-Forwarded-For: 213.238.76.137
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:515133
    [ ukryj nagłówki ]

    Od trzech tygodni próbuję przejść procedurę rejestracji w bankowości i internetowej
    HSBC Business.
    A to nie wspierają żadnej innej przeglądarki poza IE 6 (sic!), a to ich system nie
    działa, a to jest błąd, a
    to podejrzenie, że token jest zepsuty, a to trzeba na nowo wysłać PIN, itd.
    Szkoda, bo zamówiłem to konto z nadzieją, że wreszcie będę miał rachunek w
    międzynarodowym
    banku na poziomie, a nie w polskim syfie np. spod znaku Lukas Banku.
    Niestety proces aktywacji (w HSBC nazywa się rejestracją w bankowości internetowej)
    to pięta
    Achillesowa naszych banków. Nikt nie kuma jakie to jest ważne (pierwsze doświadczenie
    Klienta z
    bankiem), w przypadku HSBC niespójna jest instrukcja przekazywana przez kuriera z
    tym, co jest na
    stronie oraz tym, co mówią w call center.
    A może ktoś miał już doświadczenia z HSBC i jest w stanie opowiedzieć jak to
    przeszedł?
    Nie chodzi mi o kolejność kroków, tylko ominięcie szeregu bugów po stronie HSBC,
    metody nacisku na
    nich, aby to się zadziało. Będę wdzięczny, bo nóż się w kieszeni otwiera. Panowie
    Angole! To się trochę
    inaczej robi...

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1