  • 1. Data: 2011-12-12 16:42:39
    Temat: Harmonicznie topimy kapitał
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    odwiedziłem nową grupę, ale tam też są beznadziejni traderzy,
    katastrofa buhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    http://www.harmonictrading.pl/2011/12/09/fw20daxeuru
    sd/#disqus_thread

  • 2. Data: 2011-12-15 09:21:46
    Temat: Re: Harmonicznie topimy kapitał
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > odwiedziłem nową grupę, ale tam też są beznadziejni traderzy,
    > katastrofa buhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    >
    > http://www.harmonictrading.pl/2011/12/09/fw20daxeuru
    sd/#disqus_thread

    Prawie tak samo beznadziejni jak ty Charlie ?.
    Buhahahahahha ..

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2011-12-16 20:05:18
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 12 Gru, 17:42, Charlie delta <c...@g...com>
    wrote:
    > odwiedziłem nową grupę, ale tam też są beznadziejni traderzy,
    > katastrofa buhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    >
    > http://www.harmonictrading.pl/2011/12/09/fw20daxeuru
    sd/#disqus_thread

    ubawili mnie analny którzy na stronie harmonika usiłują odkryć cos co
    jest łatwe, proste i przyjemne, zarabianie forsy dzięki AT

    jak można być takimi debilami i grać przeciwko rynkowi

    najwiekszy ubaw mam z harmonika, pajacyk obstawia z uporem maniaka L,
    a rynek swoje, zapierdala przeciwko niemu, każdy rynek którego dotknie

    niezły ubaw, ludzie uważajcie na rekomendacje harmonika, pewne jest że
    rekomendacjami i swoim bajdużeniem utopi gość Waszą kasę, ostatnio
    najwiekszy cyrk pokazał nieudacznik na projekcach dot. KGHM, ciekaw
    jestem w czyim interesie ????

    buhahahaaaaaaaaaaaaaa

  • 4. Data: 2011-12-16 20:27:37
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    >najwiekszy ubaw mam z harmonika, pajacyk obstawia z uporem maniaka L,
    >a rynek swoje, zapierdala przeciwko niemu, każdy rynek którego dotknie

    Konkrety Charlie ... konkrety. Mamy rozumieć że short, no ale jaki SL i jaki
    TP ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 5. Data: 2011-12-16 21:16:50
    Od: " ron" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Charlie delta <c...@g...com> napisał(a):

    Ja pierdole, aleś ty charli cienki.
    Miałem nadzieje, że tak jebiąc tych tu nieudaczników,
    faktycznie coś sobą reprezentujesz,
    okazuje się, że ty to taki inwestor gawedziarz, jak wiekszosc tutaj.
    Nie będę sie za bardzo czepiał, ale jak tam sztabki?
    FW20 cię kręci,to chyba coś kapitału ubyło?
    No, chyba, że portfel rozbudowałeś, co przy takiej kasie
    w obrocie, możliwe jest. No.

  • 6. Data: 2011-12-16 21:20:28
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Ja pierdole, aleś ty charli cienki.
    > Miałem nadzieje, że tak jebiąc tych tu nieudaczników,

    Masz na myśli siebie Ron ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 7. Data: 2011-12-16 21:23:46
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 16 Gru, 22:16, " ron" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]
    > FW20 cię kręci,to chyba coś kapitału ubyło?
    > No, chyba, że portfel rozbudowałeś, co przy takiej kasie

    No.

    buhahahaaaaaaaaaaaaa

    kupuj złoto, dobrze Ci radzę, zobacz co działo się z walutami po ich
    wyjściu z parytetu złota, zastanów się co będzie działo się z walutami
    w 2012 po pierdolnięciu bolszewickiego jewro, przyjacielska rada

  • 8. Data: 2011-12-16 21:27:07
    Od: " ron" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

    > Masz na myśli siebie Ron ?.

    Endriu, przestań już,
    nudzisz.

  • 9. Data: 2011-12-16 21:57:05
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

> [...]
    > FW20 cię kręci,to chyba coś kapitału ubyło?
    > No, chyba, że portfel rozbudowałeś, co przy takiej kasie

    panienka, pieniądz nie lubi snu, ja też i chuj ci do tego w co
    wpierdalam dolce i złotówki, mam kaprys na banana GPW to łupię punkty
    na banana GPW, kapiszcze pedale ?

  • 10. Data: 2011-12-16 21:58:19
    Od: " ron" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Charlie delta <c...@g...com> napisał(a):

    > buhahahaaaaaaaaaaaaa
    >
    > kupuj z=B3oto, dobrze Ci radz=EA, zobacz co dzia=B3o si=EA z walutami po ic=
    > wyj=B6ciu z parytetu z=B3ota, zastan=F3w si=EA co b=EAdzie dzia=B3o si=EA z=
    > walutami
    > w 2012 po pierdolni=EAciu bolszewickiego jewro, przyjacielska rada

    Ja nie potrzebuje rad, tylko stwierdzam fakty.
    Myślałem, że można z tobą podyskutować, a okazuje się,
    że huj, jesteś cienias.