  • 11. Data: 2011-12-16 22:01:16
    Temat: Re: Harmonicznie topimy kapitał
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 16 Gru, 22:58, " ron" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > Ja nie potrzebuje rad,  tylko stwierdzam fakty.
    > Myślałem, że można z tobą podyskutować, a okazuje się,
    > że huj, jesteś cienias.
    >
    > --

    masz problem emocjonalny ? zamów kurwę, wyssie z ciebie twoje stresy
    jełopie, no chyba że nie stać ciebie na lux zdziry frajerze

  • 12. Data: 2011-12-16 22:01:35
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Ja nie potrzebuje rad, tylko stwierdzam fakty.
    > Myślałem, że można z tobą podyskutować, a okazuje się,
    > że huj, jesteś cienias.

    Ron ale z ciebie zmierźlak ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 13. Data: 2011-12-16 22:04:19
    Od: " ron" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Charlie delta <c...@g...com> napisał(a):

    > masz problem emocjonalny ? zam=F3w kurw=EA, wyssie z ciebie twoje stresy
    > je=B3opie, no chyba =BFe nie sta=E6 ciebie na lux zdziry frajerze

    Tak, to już po tobie,
    ale,
    może jeszcze się odbijesz.

  • 14. Data: 2011-12-16 22:10:27
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    >wpierdalam dolce i złotówki, mam kaprys na banana GPW to łupię punkty
    >na banana GPW, kapiszcze pedale ?

    A możecie po prostu obstawić każdy swoją pozycję na rynku (skoro macie
    skrajne zdania ) bez tych wszystkich bluzgów i wzajemnego wyzywania się od
    panienek i cieniasów .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 15. Data: 2011-12-16 22:10:48
    Od: " ron" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Charlie delta <c...@g...com> napisał(a):

    > panienka, pieni=B1dz nie lubi snu, ja te=BF i chuj ci do tego w co
    > wpierdalam dolce i z=B3ot=F3wki, mam kaprys na banana GPW to =B3upi=EA punk=
    > ty
    > na banana GPW, kapiszcze pedale ?

    Kapiszcze, kapiszcze, spokojnie,
    lecz się szybko, to moje pieniądze,
    szkoda mi ich marnować,
    ale jak mają ci pomóc, zdzierze.

  • 16. Data: 2011-12-16 22:14:03
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 16 Gru, 23:10, "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> wrote:

    > A możecie po prostu obstawić każdy swoją pozycję na rynku (skoro macie
    > skrajne zdania ) bez tych wszystkich bluzgów i wzajemnego wyzywania się od
> [...]

    nie, po pedała trzeba nazwać pedałem

  • 17. Data: 2011-12-16 22:21:10
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > nie, po pedała trzeba nazwać pedałem

    Z twojej gatki wynika, że musisz chyba strasznie przeżywać Charlie, jak
    wywala cię na stoplosie ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 18. Data: 2011-12-16 22:26:08
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 16 Gru, 23:21, "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> wrote:

    > Z twojej gatki wynika, że musisz chyba strasznie przeżywać Charlie, jak
    > wywala cię na stoplosie ...
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriuhttp://drendriu.ovh.org/

    co ty pierdolisz panienka, dzisiaj pozamykały mnie wiedźmy jak natura
    nakazuje, wszystko zgodnie z planem, konie, futures i opcje w slad za
    tym ndf-y na walucie

    tak synek jak się zamyka pozycje w dolarze na futach sp trzeba zamknąć
    zabezpieczenia na ndf-ach zeta do dolca, ale dla ciebie panienka to za
    trudne buhhaaaaaaaaaaaaaaa

  • 19. Data: 2011-12-16 22:30:42
    Od: " ron" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]

    > =E6
    > zabezpieczenia na ndf-ach zeta do dolca, ale dla ciebie panienka to za

    Aleś durny, szkoda słow.
    Dobranoc dudek.

  • 20. Data: 2011-12-16 22:30:53
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 16 Gru, 23:26, Charlie delta <c...@g...com>
    wrote:

> [...]
    > tym ndf-y na walucie
    >
    > tak synek jak się zamyka pozycje w dolarze na futach sp trzeba zamknąć

    zmienić , nie zamknąć