    From: Michal Kolodziejczyk <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Hasla SMSowe w mBanku?
    Date: Tue, 11 Jul 2006 09:27:06 +0200

    Witam,
    dzis w nocy (ok 1:00) chcialem wykonac przelew zewnetrzny z mBanku.
    Chcialem, bo nie moglem sie doczekac na SMSa z haslem - sms nie
    przychodzil wiec poszedlem spac. Rano sie obudzilem, zauwazylem ze SMS w
    miedzyczasie przyszedl. Wiec zalogowalem sie, zeby jednak wykonac
    przelew, ktorego w nocy nie potwierdzilem haslem. A tu okazuje sie, ze
    saldo konta sie zmniejszylo i w historii sa wpisy o przelewie i o
    pobraniu oplaty za przelew zewnetrzny. Czyli przelew wykonal sie bez
    jakiegokolwiek potwierdzenia z mojej strony :( Moze miec znaczenie fakt,
    ze nie byl to przelew dowolny, ale na jedno ze zdefiniowanych kont
    odbiorcow. Niemniej jednak mocno zaniepokojony jestem faktem, ze nie
    podajac (wymaganego jak mi sie wydawalo) hasla z SMSa przelew sie wykonal.
    Czy ktos moze ewentualnie sprawdzic u siebie czy ta sztuczka dziala?
    Jak pisalem, moze miec znaczenie wykonanie przelewu w nocy (moze cos
    przetwarzaja) i/lub na zdefiniowany wczesniej przelew.
    Z tego co widze, haslo SMSowe w mBanku ma chyba funkcje
    psychologiczno-relaksacyjna (znaczy daje poczucie bezpieczenstwa), ale u
    mnie ta funkcja chyba sie wylaczyla :(

    miko