  • 11. Data: 2006-03-26 08:36:31
    Temat: Re: Hej Demoliberalne lewactwo!
    Od: "jst" <j...@W...wp.pl>

    > Powiedzcie mi jak to jest, że gdy w Polsce się coraz
    > głośniej mówi o wiosennych porządkach, to złotówka

    Dzień Dobry, panie Dorn :)

    Filozof zadał ciekawe pytanie, nikt nie odpowiedział, a i poziom odpowiedzi
    taki, że na troli nadają sie raczej odpowiadajacy, a nie filozof.
    Do Filozofa. Zgadzam się z Tobą, że w tej chwili mamy jeden wielki kwik
    starych układów, które boją się oderwania od koryta. Przedstawiają wszystko
    w czarnych barwach - jakby swiat sie miał zawalić. Wystarczy sobie przejrzeć
    tytuły w Gazecie Wyborczej. A stan gospodarki jest dobry i zmiana układu
    politycznego go nie pogorszy. Kurs złotówki w średnim terminie zależy
    głównie od tego co sie dzieje na EUR/USD.

    pzdr
    j.

  • 12. Data: 2006-03-26 08:57:45
    Od: "inżynier Nowak" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    j...@W...wp.pl napisał(a):

> [...]
    > politycznego go nie pogorszy. Kurs złotówki w średnim terminie zależy
    > głównie od tego co sie dzieje na EUR/USD.

    Dzień dobry, panie Jurek...

  • 13. Data: 2006-03-26 09:03:34
    Od: "jst" <j...@W...wp.pl>

    > Dzień dobry, panie Jurek...

    Spróbuj podać zależność między kursem złotówki i zachowaniem giełdy a
    obecną sytuacja polityczną. A jak nie masz nic do dodania to daruj sobie
    takie komentarze

    pzdr

  • 14. Data: 2006-03-26 18:15:42
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    jst <j...@W...wp.pl> wrote:
    > Spróbuj podać zależność między kursem złotówki i zachowaniem giełdy a
    > obecną sytuacja polityczną. A jak nie masz nic do dodania to daruj
    > sobie takie komentarze

    dobre fudamenty, PLN uwazany za troche bardziej ryzykowna odmiana euro, ale
    o lepszej rentownosci.
    Teraz zadaj sobie pytanie - czy to bedzie trwalo wiecznie i co sie stanie,
    jak nagle pierd...
    Zagraniczni inwestorzy wbrew pozorom nie dzialaja na lapu capu - ale jesli
    pojdzie jedna, druga, dziesiata informacja do FT, to po prostu wycofaja kase
    i zobaczysz co sie stanie. Oczywiscie - mozesz uwazac, ze warto lwa ciagnac
    za wasy.
    Przez ostatni miesiac przeciez masz duze zmiany w cenie EURO
    http://www.bankier.pl/inwestowanie/waluty/narzedzia/
    profile/?symbol=EUR&wp=3

    Gielda?
    tez nizszej jest:
    http://www.bankier.pl/inwestowanie/profile/quote.htm
    l?symbol=WIG20&format=chart&period=1M&size=B

    Jednym slowem inwestorzy juz nie panikuja na jedno slowo, ale nie oznacza
    to, ze beda tutaj siedziec wiecznie. Przyklad Wegier pokazuje co sie wtedy
    dzieje np. ze stopami procentowymi... Politykow to g... jednak obchodzi.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 15. Data: 2006-03-27 05:49:00
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Filozof" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Powiedzcie mi jak to jest, że gdy w Polsce się coraz
    > głośniej mówi o wiosennych porządkach, to złotówka
    > ma się coraz lepiej a giełda wali do góry?

    Pewnie nie warto trollowi odpowiadac, ale...
    1. Zlotowka ostatnio spada w takt kolejnych awantur w naszym kurniku...
    2. Gielda przezyla ostanio spektakularne zalamanie
    Cos ci fakty do teorii nie pasuja...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 16. Data: 2006-03-27 15:28:00
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sun, 26 Mar 2006 10:36:31 +0200, w <e05jr9$4e9$1@atlantis.news.tpi.pl>, "jst"
    <j...@W...wp.pl> napisał(-a):

> [...]
    > w czarnych barwach - jakby swiat sie miał zawalić. Wystarczy sobie przejrzeć

    A ty myślisz, że gospodarkę da się zniszczyć w 3 miesiące? No, w sumie się da,
    ale PiS nie ma większości w Sejmie, by tego dokonać ;D.
    Na razie notujemy kolejne "osiągnięcia" w opóźnianiu wszystkich reform.
    Przypominam, że po objęciu rządów przez SLD przez rok też by spokój i wszystko
    było cacy (bo wszystko było winą poprzedników). A indeksy rosły, że ho ho.