  • 1. Data: 2006-03-24 19:14:42
    Temat: Millennium - Nowe logo, nowy image
    Od: "rafi" <o...@o...pl>

    Bank Millennium zmienił szate swojej strony i prezentuje swoje nowe logo

    dziwne ze zrobili to w środku dnia ;-)

  • 2. Data: 2006-03-25 08:44:10
    Temat: Re: Millennium - Nowe logo, nowy image
    Od: "fotech" <fotech[wywalto]@poczta.onet.pl>

    > Bank Millennium zmienił szate swojej strony i prezentuje swoje nowe logo

    idzie kampania w TV, to wszystko musialo sie zdarzyc razem. Ale chyba trzeba
    byc debilkiem, żeby sadzic, ze zmiana logo spowoduje jakakolwiek zmiane
    odbioru tego "banku"

    Wojtek

  • 3. Data: 2006-03-25 10:13:37
    Od: "oskar" <j...@e...pl>

    Użytkownik "fotech" napisał w wiadomości:
    > .... Ale chyba trzeba byc debilkiem, żeby sadzic, ze zmiana logo spowoduje
    jakakolwiek zmiane
    > odbioru tego "banku"

    A cos jest nie tak z jego odbiorem? Nawet jesli tak jest w Twoich oczach i
    grupy Twoich znajomych nie oznacza, ze jest to regula.
    Jeszcze jakis czas temu Millennium bylo pupilkiem tej grupy w tym zlym slowa
    tego znaczeniu. I w znacznej mierze slusznie. Gdy jednak wiele bankow
    systematycznie pogorszalo swoja oferte, chocby ulubieniec tejze grupy, czyli
    mbank, Millennium systematycznie ja poprawialo i aktualnie znacznie
    wyprzedzilo konkurencje. Pewnie, mozna sie doczepic do poziomu zabezpieczen
    i kilku innych "pierdol" ale to juz indywidualna sprawa.
    oskar

  • 4. Data: 2006-03-25 11:54:09
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "fotech" <fotech[wywalto]@poczta.onet.pl> wrote in message

    > idzie kampania w TV, to wszystko musialo sie zdarzyc razem. Ale chyba
    > trzeba
    > byc debilkiem, żeby sadzic, ze zmiana logo spowoduje jakakolwiek zmiane
    > odbioru tego "banku"

    Ciekawe, ja widze na przestrzeni paru lat znaczaca poprawe.

  • 5. Data: 2006-03-25 11:59:24
    Od: "rafi" <o...@o...pl>

    Użytkownik "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl> napisał w wiadomości
    > "fotech" <fotech[wywalto]@poczta.onet.pl> wrote in message

    > Ciekawe, ja widze na przestrzeni paru lat znaczaca poprawe.

    też uważam że oferta jest teraz ciekawa

    bezpłatne konto, przelewy przez net 0,50 zł, tania karta kredytowa Visa
    Economic, dobra oferta kredytów mieszkaniowych itp.

  • 6. Data: 2006-03-25 12:14:15
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

    > Ciekawe, ja widze na przestrzeni paru lat znaczaca poprawe.

    Jezeli chodzi o oferte produktowa jest progres i to znaczny. Sam sporo
    korzystam...az sam sie sobie czasami dziwie...Jezeli chodzi o quality
    obslugi, zwlaszcza w oddziale to trzymaja stary, sprawdzony beznadziejny
    poziom. ( przez telefon jest lepiej, niewiele lepiej, ale zawsze lepiej :) )

    MAd Hat
    ter

  • 7. Data: 2006-03-25 14:45:22
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > Jezeli chodzi o quality obslugi, zwlaszcza w oddziale to trzymaja stary,
    > sprawdzony beznadziejny poziom.

    co jest nie tak z ta obsluga?

  • 8. Data: 2006-03-25 16:18:57
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

    > co jest nie tak z ta obsluga?

    Zwykle nie tak polega na tym, ze nie ma zielonego pojecia na temat, dowolny
    temat zwiazany z bankiem, w ktorym pracuja. Jak sie trafi przypadek typu
    hard-core to nawet nie jest w stanie wyszukac informacji w komputerze/sieci
    korporacyjnej.

    Przyklad z nie tak dawno. Przychodze i mowie, ze chialbym z rezygnowac z
    odnawiania karty, ktorej termin waznosci konczy sie za jakies pol roku... A
    personel sru karte nozyczkami... Ja: o qrwa, ale za co... Personel: przeciez
    chcial pan zrezygnowac...

    Mogl bym caly wieczor takie przyklady. Mam tam konto od '97... ale naprawde
    tego chcesz ?

    MAd Hat
    ter

  • 9. Data: 2006-03-26 17:53:15
    Od: "Paweł Pracki" <p...@g...pl>

> [...]
    > chcial pan zrezygnowac...
    >
    > Mogl bym caly wieczor takie przyklady. Mam tam konto od '97... ale naprawde

    Weź nożyczki. Idź do tego oddziału i poproś kierownika. Jak przyjdzie to zrób
    to samo z jego krawatem.

  • 10. Data: 2006-03-26 19:58:06
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > Weź nożyczki. Idź do tego oddziału i poproś kierownika. Jak przyjdzie to
    > zrób
    > to samo z jego krawatem.

    A gdy kierownik będzie kobietą? ;)