  • 1. Data: 2007-05-18 08:21:42
    Temat: Hipoteczny kredyt - gospodarska budowa domu
    Od: "Grzegorz Ł." <G...@l...pl>

    Witam. Jestem na etapie wyboru kredytu hipotecznego pod budowę domu. Kredyt
    około 400 000. Wkład własny około 200 000. Kredyt złotówkowy. Korzystam ze
    wszelki źródeł informacji, w tym z www.aukcjekredytowe.pl. Jakotaki poglad
    sobie wyrobiłem. Ofery poprawiają się od ubiegłego roku i widać pozytywne
    działanie konkurencji.
    Mam pytanie ogólne - czy możecie mi zasugerować jaki jest minimalny
    (racjonalny) poziom marży banku, który mogę wynegocjować z bankiem w
    kredycie złotówkowym? Dotarłem do oferty WIBOR + 0,65% i nie wiem czy
    piłować dalej i o ile...

    pozdrawiam,
    grelen @ gmail.com

  • 2. Data: 2007-05-19 17:06:19
    Temat: Re: Hipoteczny kredyt - gospodarska budowa domu
    Od: "Krzysztof Ziolkowski" <z...@g...pl>

    Do wyboru masz PeKaO SA, BPH, Lukas, ewnetualnie PKO BP, jesli jestes jego
    klientem.
    Powalcz w tych. Ale 0,65% marzy, to juz ladna oferta.

  • 3. Data: 2007-05-21 08:25:00
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "Krzysztof Ziolkowski" <z...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:f2naqb$n81$1@inews.gazeta.pl...
    > Do wyboru masz PeKaO SA, BPH, Lukas, ewnetualnie PKO BP, jesli jestes
    > jego
    > klientem.
    > Powalcz w tych. Ale 0,65% marzy, to juz ladna oferta.

    Ciekawe tylko jaka prowizja.
    BTW: Że też ludzie piszą że chcą kupić dużego czerwonego Forda za 70 tys
    ale już nie piszą czy disel czy benzyniak...

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 4. Data: 2007-05-21 08:55:21
    Od: "Grzegorz Ł." <G...@l...pl>

    Prowizja zero: 0,0 PLN

  • 5. Data: 2007-05-21 09:52:17
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "Grzegorz Ł." <G...@l...pl> napisał w wiadomości
    > Prowizja zero: 0,0 PLN

    A to miłe. Jakieś obowiązkowe ubezpiecznia lub drogie konto do obsługi
    kredytu? Obowiązkowa wycena rzeczoznawcy na swój koszt (koszt ca 1000zł) ?
    Jeżeli brak powyższych to IMHO całkiem ładna oferta.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 6. Data: 2007-05-21 13:51:48
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@N...pl>

    Użytkownik "gg" <d...@d...d.> napisał w wiadomości

    > Ciekawe tylko jaka prowizja.

    powiedzmy ze prowizja to tylko pic na wode.
    to owszem jest jakis pieniadz, ale jednorazowy, 1% prowizjji to kwotowo
    znacznie mniej niz 0.1% marzy ;)

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot