eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiHistorii Lukasa ciag dalszy...Historii Lukasa ciag dalszy...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Paweł T. STECKI <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Historii Lukasa ciag dalszy...
    Date: Tue, 22 Jan 2002 19:40:43 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 35
    Message-ID: <a2kbnd$nsr$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: cpe1-184.dtvk.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.tpi.pl 1011724845 24475 213.77.64.184 (22 Jan 2002 18:40:45 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 22 Jan 2002 18:40:45 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:156950
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam ponownie,

    kontynuujac watek "Zablokowane konto - co powiedzial Lukas" spiesze doniesc
    ze otrzymalem odpowiedz, ktora...jeszcze bardziej zamieszala sprawe.
    Dodatkowo wykonalem jeszcze kilka rozmow z infolinka i niestety informacje
    sa sprzeczne. Niemniej jednak wnioski z moich rozmow i korespondencji sa
    nastepujace:

    W momencie udostepniania eKont, Lukas przyjal zalozenie, ze przy dostepie
    bez tokena trzeba bedzie zmieniac okresowo haslo. Niestety nie poinformowal
    o tym klientow co zaowocowalo zablokowanymi kontami i cala to dyskusja.
    Kiedy okazalo sie, ze z tego zmieniania hasla wyszla jedna wielka lipa Lukas
    postanowil sie z tego wycofac i jeszcze raz sprawe przemyslec. Wlasnie jest
    na etapie jej przemysliwania i pewnie troche mu to jeszcze zajmie.
    Jak mnie poinformowala infolinka, obecnie system NIE BEDZIE wymagal zmian
    hasla, chyba ze Lukasowi informatycy dojda do wniosku, ze jednak te
    niezwykle niezbedna opcje nalezy wlaczyc. Wowczas system POINFORMUJE o tym
    grzecznie uzytkownika.
    - Czy aby napewno? - zapytalem.
    - No, tak na 90% - odpowiedziala infolinka.
    Zasugerowalem zatem infolince, ze milo by bylo gdyby jednak bank byl
    uprzejmy poinformowac swoich klientow o ostatecznych rozstrzygniecieach, bo
    w gruncie rzeczy moze to pare osob interesowac.
    - Dziekujemy za cenna uwage - odpowiedziala infolinka i na tym rozmowe
    nalezalo zakonczyc.

    Jak zatem widzicie tak naprawde to nikt nic w tej sprawie nie wie i pewnie
    jeszcze dlugo wiedzial nie bedzie. Pozostaje jedynie miec nadzieje, ze po
    raz drugi taka wpadka z zablokowanymi kontami sie nie zdarzy.

    Pozdrawiam,
    Pawel



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1