  • Data: 2008-08-26 09:27:21
    Temat: I po promocji w LUKAS Banku
    Od: Amrest <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Promocja skonczyla sie dosyc dawno, natomiast czy to byla mega
    promocja skoro odsetki wyplacaja co trzy miesiace? W moim przypadku 26
    dnia miesiaca, u mnie przypada to na wrzesien(bo dzisiaj odsetki sa
    wciaz naliczone). Wynika z tego ze przez ponad 1.5 miesiaca moje
    odsetki nie pracuja!
    A jak sie sprawa ma gdybym dzisiaj chcial zamknac rachunek oszczedzam,
    czy tez musialbym czekac na odsetki jeszcze miesiac? Zapewne tak ale
    zapytam w banku.

    Promocja czy czysty biznes dla banku?