  • Data: 2004-08-03 12:22:23
    Temat: IBAN :(
    Od: "Barman Wrocek .." <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hmmm idem sobie do swojego banku PeKaO S.A. ale oczywisie nie swojego
    oddzialu bo mi jechac sie do domu nie kce ... jakies 250km a przemila Pani
    mowi mi iz nie moze mi podac numeru mojego konta ... :( poniewaz nie ma
    takiej mozliwosci ... system calkowicie integrowany i rozlegly ... zapytuje
    sie to po co mi taki bank ?? gdzei zeby sprawdzic swoj numer konta ...
    potrzebny dla pewnych rozarchunkow musze dokonac wplaty albo wyplaty ocby 1
    PLN (slowne jedanego polskiego zotego)??

    moze mi ktos powie dlaczego to jest taka wielka tajemnica okryte??
    a mam karte electron + dow. osobisty + drugi dokumnet ...
    pozdrawiam
    barman