  • 11. Data: 2009-11-30 18:40:18
    Temat: Re: IKE
    Od: "Seba_Fan" <s...@p...onet.skasuj-to.pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hevvai$ngo$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Seba_Fan" <s...@p...onet.skasuj-to.pl> napisał w
    > wiadomości news:hev038$kv7$1@news.onet.pl...

    > Są różne IKE, nie tylko fundusze.
    > Są też IKE lokaty, IKE obligacje, IKE rachunki maklerskie.

    tak masz racje, jak wyzej napisalem IKE fundusze wiec w nim mam fundusz
    akcji, obligacji, rynek pieniezny

  • 12. Data: 2009-11-30 19:16:58
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Seba_Fan" <s...@p...onet.skasuj-to.pl> napisał w
    wiadomości news:hf13ii$3n8$1@news.onet.pl...
    > tak masz racje, jak wyzej napisalem IKE fundusze wiec w nim mam fundusz
    > akcji, obligacji, rynek pieniezny

    nie ma sensu w fundusze, bo karmisz pośredników
    na funduszach obligacji, czy pieniężnych kiepski zarobek - gorzej można
    wyjść niż na lokacie, czy obligacjach bezpośrednio
    ja miałem i IKE fundusze, i IKE lokata, a teraz przeniosłem się do IKE
    Obligacje SP - pewny i z góry określony % powyżej inflacji :)

  • 13. Data: 2009-12-15 18:17:50
    Od: "Seba_Fan" <s...@p...onet.skasuj-to.pl>

    wyszlo na to ze jak zwykle wybralem i kupilem co ja chcialem i tak jest
    najlepiej