  • 1. Data: 2004-12-16 09:07:08
    Temat: IKE w mBanku ?
    Od: Yareck <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Co z tym IKE ? Przez jakiś czas był szum medialny, teraz zbliża się koniec roku
    do zainwestowania jest 3435 zł (limit) i cisza ...
    Czyżby niewypał ?
    Czy ktoś skorzystał z IKE w mBanku ? Jakieś opinie ?

    ________
    Yareck

  • 2. Data: 2004-12-16 09:15:44
    Temat: Re: IKE w mBanku ?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Yareck wrote:

> [...]
    > Czyżby niewypał ?
    > Czy ktoś skorzystał z IKE w mBanku ? Jakieś opinie ?

    Korzystam. Cóż po prostu fundusze Skarbca. W moim wypadku Skarbiec
    Akcja. Jeśli nie korzystasz z SFI to się śpiesz bo nie zdążysz z
    przesyłaniem papierów do końca roku.

  • 3. Data: 2004-12-16 14:55:38
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    Yareck z adresu: <j...@i...KILLSPAM.pl> napisał(a):

> [...]
    > Czyżby niewypał ?
    > Czy ktoś skorzystał z IKE w mBanku ? Jakieś opinie ?

    Lekko wkurzony jestem na to ich mIKE Fundusze. Były szumne zapowiedzi
    funduszy parasolowych a nawet nie ma prostego funduszu obligacji. Traci się
    na tym potencjalne zyski bo w tej chwili lepiej jest trzymać środki na
    opodatkowanym funduszu obligacji niż na tym ich gotówkowym. Na szczęście
    jest limit wpłat i za wiele się nie dało zamrozić na IKE :-)

    Piotr Hołda
    f o t o . m a s z y n a . p l - http://foto.maszyna.pl

  • 4. Data: 2004-12-19 17:12:42
    Od: Circulus Vitiosus <c...@n...polbox.com>

    On Thu, 16 Dec 2004 10:07:08 +0100, Yareck wrote:

    >Co z tym IKE ? Przez jakiś czas był szum medialny, teraz zbliża się koniec roku
    >do zainwestowania jest 3435 zł (limit) i cisza ...
    >Czyżby niewypał ?

    Póki co, tak. Przy konwersji pobierają belkowiznę (!?!), ciągle nie
    mozna wskazać osób uprawnionych i zdaje się, nie ma jeszcze nadanych
    indywidualnych numerów umów.

    >Czy ktoś skorzystał z IKE w mBanku ? Jakieś opinie ?

    Sporo jest na forum mbanku.

    --
    Bogdan Młynarczyk [CV]