  • 1. Data: 2011-05-28 17:56:10
    Temat: ING +1.75% dla nowych środków lub nowych klientów
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    Dziś ruszyła promocja w której ING daje +1.75% dla nowych środków
    (nadwyżka liczona od stanu na dzień 27.05) przez okres do 7 miesięcy (do
    ~10.01.2012) dla obecnych klientów, a dla nowych wyższe oprocentowanie
    przez 6 miesięcy. Warunek: musimy być z nimi związani umową min. do
    ~10.01.2012.

    Mamy więc OKO na 5% chyba przebija wszystkie oferty kont
    oszczędnościowych pod względem procentów. Choć z tego co pamiętam to
    można mieć chyba jedno OKO i dla nieposiadających RORu jest ograniczenie
    1 wypłaty na miesiąc... ale to może już nieaktualne bo dawno nie
    sprawdzałem ich oferty.

    więcej info: http://www.ingbank.pl/oszczedzaj/

  • 2. Data: 2011-05-28 18:08:42
    Temat: Re: ING +1.75% dla nowych środków lub nowych klientów
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    W dniu 2011-05-28 19:56, osa pisze:
    > Mamy więc OKO na 5%

    ale z kapitalizacją miesięczną... co dyskwalifikuje ofertę. Wiedziałem
    że coś za dobre te warunki były jak na ING, no i sam sobie
    odpowiedziałem co jest nie tak :)

  • 3. Data: 2011-06-02 11:31:08
    Temat: Re: ING +1.75% dla nowych środków_lub_now
    Od: "Ekspertka" <emilia.sawka@WYTNIJ_TOonet.pl>

    Ja na favore.pl czytałam, że ta cała promocja nie jest warta świeczki. Jakieś dziwne
    regulaminy i śmieszne warunki trzeba spełnić a w zamian bank rzuca jakiś ochłap.

    http://www.favore.pl/forum/finanse-prawo-ubezpieczen
    ia/ing-daje-na-oko-dodatkowe-1-75-warto,1631,0.html