  • 1. Data: 2011-05-28 12:26:47
    Temat: ile mBank placi za klienta
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Wlasnie dostalem taki spamik reklamowy na skrzynke ....
    ----------
    P.S. Na koniec odpowiedź na nurtujące i często zadawane pytanie: "Jak to
    możliwe,
    że daję Pendrive za darmo i płacę jeszcze za przesyłkę"? Odpowiedź jest
    prosta:
    Otrzymuję od mBanku prowizję za złożenie konta i tą prowizją dzielę się z
    danym
    klientem (mniej więcej w proporcji pół na pół) w postaci Pendriva oraz
    pokrycia
    wszelkich kosztów przesyłki.
    ----------

    Chodzi o pena 4GB za otwarcie e-konta,
    i wplacenia co najmniej 300 zl na minimum dobe ;)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-05-28 15:00:19
    Temat: Re: ile mBank placi za klienta
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Chodzi o pena 4GB za otwarcie e-konta,
    > i wplacenia co najmniej 300 zl na minimum dobe ;)

    Oj, warunkow jest wiecej (po stronie osoby polecanej jak i polecajacego):
    http://www.polecambank.pl/zasady/

  • 3. Data: 2011-05-28 16:55:41
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Oj, warunkow jest wiecej (po stronie osoby polecanej jak i polecajacego):
    > http://www.polecambank.pl/zasady/

    Cyba nie o to chodzi. Koles mozliwe ze ma umowe z mBankiem
    zakladasz konto klikajac w podany link
    nie bede wklejal calego maila bo jest dosc dlugi
    ----------------------------
    To już zupełnie wszystko. Nie ma "drobnego druczku" oraz "gwiazdek".
    Pełny koszt: 0zł. Konto można zamknąć w każdej chwili Bez Opłat.
    Aby założyć bezpłatne eKonto w mBanku w ramach tej promocji kliknij w link:
    http://www.mbank.net.pl/xxxxxxxxxxx
    zostaniesz połączony bezpośrednio z bezpieczną stroną mBanku.
    -----------------------------
    On kasuje szmalec a tobie wysyla pena :)
    podpisal sie - ale nie zamierzam reklamowac ;P
    - Partner mBank BRE Bank SA

  • 4. Data: 2011-06-01 13:44:53
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    W dniu 2011-05-28 18:55, Waldek pisze:
    > podpisal sie - ale nie zamierzam reklamowac ;P

    juz zareklamowales... mam wrazenie, ze w nieudany troche sposob sie
    maskujac :/

    Sierp

  • 5. Data: 2011-06-01 19:32:28
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Sierp" <s...@n...netgrr> napisał w wiadomości

    > juz zareklamowales... mam wrazenie, ze w nieudany troche sposob sie
    > maskujac :/

    Pogielo kolege ? w mailu byl wymog posluzenia sie konkretnym linkiem
    aby moc wspomnianego "bonusa" otrzymac od posrednika
    - wiec gdzie tu widzisz reklame ?
    Zwrocilem tylko uwage grupowiczow na "uprawiany proceder"
    pozyskiwania klientow czy tez nabijania statystyk

  • 6. Data: 2011-06-01 19:36:49
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-05-28 18:55, Waldek pisze:
    > Aby założyć bezpłatne eKonto w mBanku w ramach tej promocji kliknij w link:
    > http://www.mbank.net.pl/xxxxxxxxxxx
    > zostaniesz połączony bezpośrednio z bezpieczną stroną mBanku.
    Jesteś pewny tego linka? Bo może to jakiś zakręcony zamaskowany sposób
    na wyciąganie danych, udając stronę banku, udając założenie konta, itd?

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 7. Data: 2011-06-01 19:54:29
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości

    > Jesteś pewny tego linka? Bo może to jakiś zakręcony zamaskowany sposób na
    > wyciąganie danych, udając stronę banku, udając założenie konta, itd?

    Pewny to jestem tylko tego co lekarz powiedzial koledze Eneulowi ;)

    Link prowadzi przez strone mBanku do https gdzie wypelnia sie formularz
    uzupelniony przez numer "sprzedawcy" ktory z tego tytulu jak widac uzyskuje
    tantiemy
    a tobie wysyla pendrive za przysluge ;)
    https://form.mbank.com.pl/wnioski/ek/index.html?opti
    on=ppmbank&sprzedawca=XXXXXXXXX

  • 8. Data: 2011-06-03 22:04:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" is65dl$6ch$...@n...onet.pl

    > Pewny to jestem tylko tego co lekarz powiedzial koledze Eneulowi ;)

    To chyba mnie -- bo tylko tego można być pewnym,
    że Stwórca weźmie człeka w obronę, zabijając wrogów
    tegoż człeka... I tego, że sąsiedzi zakręcą mi
    wodę -- dzięki ;) czemu muszę dokończyć pranie nocą.

    Ale ja nazywam się Eneuel, nie Eneul.
    W skrócie... Zdrobniale -- Ene. :)

    Ktoś wiedział wcześniej ode mnie, że mam astmę.
    W tym, nie w innym celu kiedyś (chyba około 2004 roku) zakręcano
    mi gorącą wodę -- abym mył się w zimnej. (uważano najwyraźniej,
    że mam astmę na tym właśnie tle -- w wyniku gwałtownego ochłodzenia)

    Teraz zakręcono (pod moją nieobecność) wodę zimną -- aby
    pralka miała więcej pracy nocą. :)

    Zastawiano mi kiedyś wjazd do garażu i radzono, abym zastawiaczowi
    spuszczał powietrze -- zamiast spuszczania, wstawiałem mu kartkę
    za wycieraczkę. Na kartce umieszczałem prośbę o niezastawianie
    wjazdu... Pewnego dnia po prostu poprosiłem o pomoc policję.

    W ten sposób próbowano ze mnie zrobić rozbójnika.

    Teraz, nakłaniają mnie do prania nocą, aby
    pokazać, że nie szanuję tak zwanej ciszy nocnej.
    (pralka pierze i wiruje raczej cicho)

    Zastawiaczka tłumaczyła policjantom, że zastawia, bo po pierwsze jej
    zastawiają (nie ja zastawiam -- i raczej niezmiernie rzadko jej
    zastawiają) a po drugie ja o północy łomoczę drzwiami garażowymi.
    W tamtych czasach rzadko przyjeżdżałem o północy, gdyż prowadziłem
    bardzo ustabilizowane życie -- wracałem mniej więcej na kwadrans
    przed godziną 21, chowałem samochód do garażu i wychodziłem w tak
    zwaną siną dal na około półtorej godziny... (dziś właśnie tak mniej
    więcej uczyniłem -- przyjechałem około 21 i poszedłem, aby wrócić
    pół godziny po 22; i właśnie z tego samego powodu, z jakiego kiedyś
    tak czyniłem niemal codziennie)

    Drzwi do garażu otwieram i zamykam zazwyczaj bezgłośnie -- o wiele
    głośniejsze jest trzaśniecie drzwiami samochodu i znacznie głośniejsze
    są (niż łomotania drzwiami garażowymi) odgłosy okołoklamkowe w tych drzwiach...

    Poprzedni ciecie, skarżąc się na mnie policjantom, zauważyli, że ja tak
    cicho zachowuję się, że nie wiadomo, czy jestem w mieszkaniu, czy mnie
    nie ma -- nawet sprzątaczki sprzątając klatkę schodową niczego nie słyszą...

    Warto dodać, że ciecie chcieli wyrzucić mnie z pomieszania, które
    najmowali od właścicieli lokali -- czyli od ludzi takich jak ja. :)

    -=-

    Piorę dużo. Taki los alergika. :) Zwykle nastawiam pralkę tak, aby zaczynała
    pranie o 7 rano... Ciekawe, czym dokopałem duchownym KRK, skoro znów wytworzyli
    parcie na szkło -- zakręcenia wody pod moją nieobecność? :)

    Może tym filmem -- ukazującym, czym grozi zapominanie Hitlera?...

    > http://chomikuj.pl/ShowVideo.aspx?id=416879118

    Reszta filmu na przykład tu:

    http://www.ekino.tv/film,Idiokracja-Idiocracy-2006-L
    ektor-PL,5417.html

    natomiast nasza przyszłość z KRK -- dookoła nas? :)
    Niekoniecznie. Duchowni rozmnożą się i jakoś będzie?

    Ksiądz Wojciech Łazewski (jak mi doniesiono w związku ze zdybaniem go
    nocą na terenie sanktuarium wśród dziewcząt w wieku akademickim) ponoć
    oferuje swoim wybrankom seks transcendentalny -- nie zaś jakiś zwierzęcy,
    czyli typowy innym mężczyznom...

    Cóż -- ja takiego transcendentalnego seksu nie mogę zaoferować...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2011-06-04 14:18:42
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    napisał w wiadomości news:isblpi$sr0$1@inews.gazeta.pl...

    > Cóż -- ja takiego transcendentalnego seksu nie mogę zaoferować...

    No cóż, masz chlopie swoje problemy......
    a ze lubisz o nich pogadac wiec moze tutaj ?
    http://pomoctel.free.ngo.pl/
    - jesli korzystasz z voipa to zawsze bedzie taniej ;)

  • 10. Data: 2011-06-04 16:58:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" isdes3$kgs$...@n...onet.pl

    > No cóż, masz chlopie swoje problemy......
    > a ze lubisz o nich pogadac wiec moze tutaj ?
    > http://pomoctel.free.ngo.pl/
    > - jesli korzystasz z voipa to zawsze bedzie taniej ;)

    Uczą tam tego,jak przekształcić seks zwykły na transcendentalny?
    Próbowałeś takiego przekształcenia?

    Ale w nazwie chyba jest błąd... Nie powinno być orgazm.pl zamiast org.pl?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'