eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiING BSK OnLine › ING BSK OnLine
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.
    onet.pl
    From: "chomson" <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: ING BSK OnLine
    Date: 3 Jun 2005 14:42:02 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 15
    Message-ID: <0...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1117802522 10630 213.180.130.18 (3 Jun 2005 12:42:02
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 3 Jun 2005 12:42:02 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 217.96.64.1, 192.168.243.36
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; Maxthon; .NET
    CLR 1.1.4322)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:351290
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    Mam taki problem. Moze ktoś spotkał się już z czymś takim.
    Otóż od dawna korzystam z BSK Online i nigdy nie miałem problemu.
    Chcę wykonać przelew. Gdy chcę zaakceptowć klucz u wpisać hasło. PO wybraniu
    klucza z dysku system zgłasza mi komunikat "Nie można wykonać transakcji,
    ponieważ wygasła sesja użytkownika.
    Prosze zalogować się ponownie." I tak cały czas. Oczywiście przelogowanie nic
    nie daje. Dzwoniłem na Infolinie, coś tam kazali zrobić ale nic. Dalej to
    samo. Operację robię w pracy, natomiast w domu wszystko działa ok.
    Z czym to może być związne. Prosze o pomoc.
    Dzięki
    chomson

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1