-
1. Data: 2004-11-01 11:57:13
Temat: ING BankOnLine - dane nadawcy/odbiorcy przy przelewach
Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>
Zastanawiają mnie następujące rzeczy. Przede wszystkim gdy dokonuję
przelewu, to moje dane, czyli dane nadawcy są niepełne (brakuje kodu
miejscowości). Gdy robię przelew, to pole nadawca wygląda następująco
(oczywiście dane podaję zmyślone):
KOWALSKI JAN
CZEREŚNIOWA 5/21
SOSNOWIEC
Brak kodu pocztowego przed nazwą miejscowości, choć w Danych Klienta na
stronie serwisu jest on wyświetlany.
Może czepiam się szczegółów, ale zastanawiam się czy u Was też tak jest.
Druga sprawa. Niedawno dokonywałem przelewu na konto w mBanku i mój
kontrahent przesłał mi zrzut ekranu duplikatu z przelewu abym sobie
obejrzał. Otóż okazało się, że dane adresata zostały przekazane w jakiś
chaotyczny sposób, a chodzi o to, że w poszczególnych polach znalazły się
dane, które nie powinny się tam znaleźć. Dla przykładu podaję również
zmyślone dane:
Nazwa/imię i nazwisko odbiorcy: Michał KowalskiWiśniowa 4/35
Adres odbiorcy (ulica): 00-000 Katowice
Kod pocztowy, miejscowość: [to pole było puste]
Jak widać nazwa odbiorcy i nazwa ulicy znalazła się w tej samej linii, a na
dodatek pola te zlały się ze sobą. Nie wiem co jest grane, bo ja dane te
podałem następująco:
Michał Kowalski
Wiśniowa 4/35
00-000 Katowice
Dodatkowo dane nadawcy, czyli moje również nie zostały przekazane tak jak
widnieje to u mnie na duplikacie przelewu. Ukośnik w numerze ulicy został
odwrócony i wygląda to następująco:
CZEREŚNIOWA 5\21
pomimo, że u mnie na stronie wyświetla się prawidłowo tak jak na podałem na
początku. Mam zatem dwa pytania.
Czy u Was przy dokonywaniu przelewów przez ING BankOnLine również nie jest
podawany kod nadawcy?
Dlaczego dane adresata zostały przekazane w tak chaotyczny sposób i czy Wam
się to też zdarza?
--
chairon