  • 1. Data: 2004-12-21 20:55:19
    Temat: ING BankOnline i błędne hasło do klucza
    Od: ikaps <i...@n...wp.pl>

    Witam,
    od paru dni mam problem z dokonaniem przelewu w ING BankOnline. Loguję się
    normalnie, aplet się ładuje, ale przy próbie wysłania przelewu wyświetla
    mi się komunikat, że "brak lub nieprawidłowy podpis". Hasło pamietam
    doskonale (błąd CapsLock'a nie wchodzi w grę) i wiem, że wszystko robię
    dobrze. O co więc chodzi?

    --
    Pozdrawiam,
    ikaps

    i...@N...wp.pl

  • 2. Data: 2004-12-21 21:58:10
    Temat: Re: ING BankOnline i błędne hasło do klucza
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-12-21 21:55, Użytkownik ikaps napisał:
    > wyświetla mi się komunikat, że "brak lub nieprawidłowy podpis". Hasło
    > pamietam doskonale (błąd CapsLock'a nie wchodzi w grę) i wiem, że
    > wszystko robię dobrze. O co więc chodzi?

    Sprawdź czy Ci klawiatura działa poprawnie. U mnie kiedyś to było
    powodem krzyków i nerwów :)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 3. Data: 2004-12-21 23:18:27
    Od: ikaps <i...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 21 Dec 2004 22:58:10 +0100, Marcin Nowakowski
    <m...@w...net.pl> napisał:

    > Sprawdź czy Ci klawiatura działa poprawnie. U mnie kiedyś to było
    > powodem krzyków i nerwów :)

    Klawiatura działa OK :/
    Jesli to w czyms pomoze to dodam jeszcze, ze klucz mam na serwerze banku

    Pozdrawiam,
    ikaps

    i...@N...wp.pl

  • 4. Data: 2004-12-22 07:41:15
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Wed, 22 Dec 2004 00:18:27 +0100,
    osoba podpisana: ikaps <i...@n...wp.pl>
    napisała:

    > Klawiatura działa OK :/
    > Jesli to w czyms pomoze to dodam jeszcze, ze klucz mam na serwerze banku

    Słyszałem plotki, że na początku grudnia była jakaś awaria i niektórym
    klientom "pooprzepinali" klucze....

    Może Ty sie dowiedz jaki klucz masz (fingerprint) i porówna z tym który
    Ci prezentuje bank...

    KJ

    Wiesz, tryb tekstowy w Linuksie ma się tak do DOSu
    jak F-117A do paralotni. (c) Dawid Kuroczko

  • 5. Data: 2004-12-23 01:10:08
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Wed, 22 Dec 2004 07:41:15 +0000 (UTC), na pl.biznes.banki, Kamil Jonca w
    wiadomości <news:slrncsi98r.33u.kjonca@kjonca.kjonca.bogus> napisał(a):

    > Może Ty sie dowiedz jaki klucz masz (fingerprint) i porówna z tym który
    > Ci prezentuje bank...

    A mógłbyś napisać, jak to zrobić?

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 6. Data: 2004-12-23 08:29:40
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2004-12-23 02:10 Krzysztof K. Maj said the following:

    > A mógłbyś napisać, jak to zrobić?

    Wydawało mi się, ze widziaałem to w IngOnLine, ale, albo mi sie
    wydawało, albo coś zmienili. No to chyba pozostaje dzwonić na infolinie.
    I poza tym sugerowałbym nowy klucz - trzymany lokalnie.

    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl