  • 1. Data: 2004-12-21 20:21:10
    Temat: promocja - multizestaw - haczyk?
    Od: maHo <m...@p...net>

    Witam

    W regulaminie promocji zestawów Multibanku znalazłem haczyk:
    jeżeli odmówią przyznania któregoś z produktów, to za 2
    pozostałe płaci się zgodnie z TOiP.

    I tutaj pytanie: czy grupowicze mieli doświadczenie w nabywaniu tej
    promocji, czy często zdarza się że odmówią?.
    Zdecydowałbym się na to, mimo iż Multibank swoimi "normalnymi" cenami
    nie zachwyca, właśnie ze względu na to 0zł. Ale pesymistycznym przypadku
    z 0zł robi się około 100zł (opłata za kartę VC albo opłata za przyznanie
    kredytu odnawialnego), i nie wiem jakie mam szanse na ten pesymistyczny
    przypadek.

    pozdrav

    maHo

  • 2. Data: 2004-12-21 20:35:38
    Temat: Re: promocja - multizestaw - haczyk?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    maHo <m...@p...net> wrote:
    > Zdecydowałbym się na to, mimo iż Multibank swoimi "normalnymi" cenami
    > nie zachwyca, właśnie ze względu na to 0zł. Ale pesymistycznym

    Sie ludzie rozbestwili ;)
    To ktory bank jest tanszy, ma podobna jakosc obslugi i podobny wachlarz
    produktow?
    Pomysle nad zmiana.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2004-12-21 20:51:57
    Od: maHo <m...@p...net>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Sie ludzie rozbestwili ;)
    > To ktory bank jest tanszy, ma podobna jakosc obslugi i podobny wachlarz
    > produktow?
    > Pomysle nad zmiana.

    obliczyłem, że za moje konto w Citibanku płacę 551 zł rocznie. Mam
    zamiar się przenosić gdzieś gdzie jest taniej, i wychodzi na to że w
    innych bankach bym miał:
    Fortis : 408zł
    VW : 414zł
    BOŚ : 424zł
    Nordea : 432zł
    mBank : 486zł
    multibank: 523zł

    więc jak widać są tańsze banki. liczyłem na podstawie TOiPów, przy
    założeniu że miesięcznie wypłacam 4 razy w obcym bankomacie, zamiawiam
    rocznie 5 potwierdzenia przelewu, 5 przelewów miesięcznie, limit
    debetowy 6000 i mniej więcej 1000 zł poziom debetu. 2 karty debetowe
    (jedna moja druga żony jako współwłaściciela albo pełnomocnika).

    pozdrav

    maHo

  • 4. Data: 2004-12-21 20:52:56
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    maHo <m...@p...net> wrote:
> [...]
    > debetowy 6000 i mniej więcej 1000 zł poziom debetu. 2 karty debetowe
    > (jedna moja druga żony jako współwłaściciela albo pełnomocnika).

    A nie pomyslales o dwoch bankach?

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2004-12-21 20:58:35
    Od: maHo <m...@p...net>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > A nie pomyslales o dwoch bankach?

    no jakoś mi to nie wychodzi taniej, chociaż na chłopski rozum powinno.
    tzn gdybym skorzystał z tej promocji multibanku, miałoby to sens, ale
    właśnie obawiam się tego "haczyka" w regulaminie.

    pozdrav

    maHo

  • 6. Data: 2004-12-22 08:16:35
    Od: ruf10 <r...@o...nospam>

    maHo wrote:
> [...]
    > z 0zł robi się około 100zł (opłata za kartę VC albo opłata za przyznanie
    > kredytu odnawialnego), i nie wiem jakie mam szanse na ten pesymistyczny

    ale jak odmówią karty/kredytu masz prawo zrezygnować z pozostałych
    elementów multizestawu

    strona 8 "kreatora" ;) multizestawu

    Zgodnie z Regulaminem promocji, w przypadku nie przyznania mi
    któregokolwiek z produktów oferowanych w ramach Pakietu:

    * wnioskuję o zamknięcie rachunku otwartego w ramach promocji
    pakietowej, bez okresu wypowiedzenia,
    * rezygnuję z pozostałych produktów przyznanych w ramach promocji
    pakietowej,
    * wyrażam zgodę na korzystanie z przyznanych mi produktów na
    standardowych warunkach.

    --
    rufio.pzdr();

  • 7. Data: 2004-12-22 08:50:54
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    maHo wrote:

    > no jakoś mi to nie wychodzi taniej, chociaż na chłopski rozum powinno.

    widzę, że Amra podziela moj poglad o przynajmniej 2 rachunkach :-)
    np cala pensja na konto w jednym banku, ktory da ci limit debetowy
    (Multi lub np zwykle pkobp), potem jeden przelew zleceniem stalym i jako glowne
    konto e-pakiet w Fortisie - z dwoma katrami VE bez prowizji na wszystkie
    bankomaty bedzie cie kosztowal 108zl/rok
    *** blad ***

  • 8. Data: 2004-12-22 08:58:40
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    > A nie pomyslales o dwoch bankach?

    Np. Multi + Inteligo => wtedy masz euronet, wbk i pkobp
    lub Multi + epakiet

  • 9. Data: 2004-12-22 09:18:15
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-12-22, mm <j...@c...barg.sv> wrote:

    > Np. Multi + Inteligo => wtedy masz euronet, wbk i pkobp
    Dokładnie tak mam :) - zona głównie wyjmuje ze ściany inteligową kartą:)

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 10. Data: 2004-12-22 14:08:34
    Od: maHo <m...@p...net>

    ruf10 wrote:

> [...]
    > pakietowej,
    > * wyrażam zgodę na korzystanie z przyznanych mi produktów na

    No tak, ale punkt VII.1 regulaminu promocji mówi że:

    "W przypadku, jeśli z powodu nie spełnienia kryteriów obowiązujących w
    MultiBanku, jakikolwiek z promocyjnych produktów kredytowych (kredyt
    odnawialny lub karta kredytowa) nie zostanie przyznany Uczestnikowi
    Promocji, wyraża on zgodę na pobranie standardowych opłat i prowizji za
    prowadzenie/uruchomienie rachunku. Uczestnik Promocji może również
    zamknąć rachunek bez okresu wypowiedzenia, zgodnie ze swoją dyspozycją."

    Ja to rozumiem tak, że owszem, mogę sobie zamknąć od razu, ale w
    zależności czego mi odmówią, to płacę za przyznanie karty/opłatę 1% od
    wysokości przyznanego debetu.

    pozdrav

    maHo