  • Data: 2005-02-15 13:07:19
    Temat: [ING] Dzieje pewnej lokaty :-)
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Trzy miesiące temu w ING założyłem sobie "promocyjną" lokatkę. Końćzyła
    się 12 lutego. Poczekałem do poniedziałku, bo niekoniecznie muszą w
    weekend pracować. Nic. Dziś nieśmiało się spytałem o co chodzi, może
    lokata się odnowiła (choć jako "promocyjna" nie powinna). W odpowiedzi
    dostałem przeprosiny i obietnicę likwidacji lokaty.
    W tym miejscu należy nadmienić, że mam w ING OKO*2 (2 OKa ?).
    I faktycznie kasa wróciła, ale ... czy już zgadliście ? Tak, na "to
    drugie" OKO, nie to z którego była zakladana :-)
    No cóż wysłałem maila i czekam, ciekawy jestem czy za przeksięgowanie
    skasują mnie jak za drugą wypłatę w miesiącu :-)

    KJ