eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[ING/HSBC] Podwojna (nie)przyjemnosc[ING/HSBC] Podwojna (nie)przyjemnosc
  • Data: 2008-11-06 02:43:47
    Temat: [ING/HSBC] Podwojna (nie)przyjemnosc
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam

    Piatek (31/10/2008). Dzien jak co dzien. Prawie.
    Moja kochana zona wyplaca (karta debetowa HSBC-UK) pieniazki z bankomatu w
    oddziale ING (W-wa, ul.Wankowicza 1).
    Najpierw 500 PLN, a po chwili dobiera 100PLN.
    OK.

    W poniedzialek, w zestawieniu operacji widze mala niespodzianke (nr
    operacji, kwota, czas):

    1)
    0034222694
    500 PLN ( 115.90 GBP)
    10.33.11

    2)
    0034222695
    100 PLN (23.18 GBP)
    10.33.50

    3)
    0034222800
    500 PLN ( 115.90 GBP)
    10.33.11

    4)
    0034222801
    100 PLN (23.18 GBP)
    10.33.50


    Nawet pierwszoklasista (a co dopiero bankowiec) zauwazy,
    ze operacje 3 i 4 sa DOKLADNYMI kopiami operacji 1 i 2.
    (i jest to 'wina'/blad bankomatu)

    Skladam reklamacje (UK):
    1) via net. odp:"Od Pana NIE przyjmiemy reklamacji. Tylko od Pana zony"
    2) wizyta w oddziale (HSBC), po 30min tlumaczenia: "prosze dzwonic do Card
    Fraud Team"
    3) via tel: "To jest fraud"
    4) wizyta w (innym) oddziale. Po 2min:"wyslemy formularz. Odpowiemy w ...
    6-8 TYGODNI"

    PS:
    Tel 'na wschod' (tam musi byc jakas cywilizacja) czyli do PL (ING).
    W 10min: wytlumaczone, podane szczegoly, uzyskany nr reklamacji.
    Choc: "wyjasnimy to bezposrednio na linii ING(PL)-HSBC(UK)"

    Oby.

    Pozdrawiam
    T.F.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1