eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[ING/HSBC] Podwojna (nie)przyjemnosc[ING/HSBC] Podwojna (nie)przyjemnosc
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "T.F." <t...@U...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [ING/HSBC] Podwojna (nie)przyjemnosc
    Date: Thu, 6 Nov 2008 02:43:47 -0000
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 55
    Message-ID: <getll8$kro$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 80-192-2-228.cable.ubr05.edin.blueyonder.co.uk
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1225939432 21368 80.192.2.228 (6 Nov 2008 02:43:52 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 6 Nov 2008 02:43:52 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-User: tom_fed
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:460880
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Piatek (31/10/2008). Dzien jak co dzien. Prawie.
    Moja kochana zona wyplaca (karta debetowa HSBC-UK) pieniazki z bankomatu w
    oddziale ING (W-wa, ul.Wankowicza 1).
    Najpierw 500 PLN, a po chwili dobiera 100PLN.
    OK.

    W poniedzialek, w zestawieniu operacji widze mala niespodzianke (nr
    operacji, kwota, czas):

    1)
    0034222694
    500 PLN ( 115.90 GBP)
    10.33.11

    2)
    0034222695
    100 PLN (23.18 GBP)
    10.33.50

    3)
    0034222800
    500 PLN ( 115.90 GBP)
    10.33.11

    4)
    0034222801
    100 PLN (23.18 GBP)
    10.33.50


    Nawet pierwszoklasista (a co dopiero bankowiec) zauwazy,
    ze operacje 3 i 4 sa DOKLADNYMI kopiami operacji 1 i 2.
    (i jest to 'wina'/blad bankomatu)

    Skladam reklamacje (UK):
    1) via net. odp:"Od Pana NIE przyjmiemy reklamacji. Tylko od Pana zony"
    2) wizyta w oddziale (HSBC), po 30min tlumaczenia: "prosze dzwonic do Card
    Fraud Team"
    3) via tel: "To jest fraud"
    4) wizyta w (innym) oddziale. Po 2min:"wyslemy formularz. Odpowiemy w ...
    6-8 TYGODNI"

    PS:
    Tel 'na wschod' (tam musi byc jakas cywilizacja) czyli do PL (ING).
    W 10min: wytlumaczone, podane szczegoly, uzyskany nr reklamacji.
    Choc: "wyjasnimy to bezposrednio na linii ING(PL)-HSBC(UK)"

    Oby.

    Pozdrawiam
    T.F.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1