eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiING OKO, BankOnLine i ING TFIING OKO, BankOnLine i ING TFI
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "TomekD" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: ING OKO, BankOnLine i ING TFI
    Date: Thu, 26 Aug 2004 19:29:10 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 62
    Sender: t...@p...onet.pl@pa71.kozieglowy.sdi.tpnet.pl
    Message-ID: <cgl6ho$a7f$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: pa71.kozieglowy.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1093541240 10479 217.98.163.71 (26 Aug 2004 17:27:20 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 26 Aug 2004 17:27:20 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:313092
    [ ukryj nagłówki ]

    Po ostatnich zmianach w ING OKO pokusiłem się o założenie tego konta.
    Oprocentowanie co prawda bez rewelacji 4.70% - ale za to już od pierwszej
    złotówki.
    Co prawda bank rewanżuje się tylko jedną darmową wypłatą z OKO na miesiąc,
    jak więcej to 10 PLN/ sztukę, ale do przewidywanych zastosowań OK.
    Za darmo i bez zobowiązań konto OKO + ING BankOnLine !
    Pomyślałem sobie - będę miał BankOnLine to obejrzę przedpłacone Maestro na
    żywo i podłączę jeszcze obsługę ING TFI zamiast koślawego e-fund. Tak
    obiecuje bank na www.ing.pl. A może jeszcze coś tam na OKO bieżącego
    wpłacę.

    Zakładanie konta poszło nawet całkiem gładko i miło.
    Kosztowało mnie to dwie wizyty w Oddziale. Jedną aby założyć konto, drugą
    aby aktywować BankOnLine. Chyba można było to załatwić za jednym razem
    (czyli przed założeniem konta zarejestrować się w BankOnLine) ale to pytanie
    jak i inne o BankOnLine w Oddziale kończyło się przerażeniem w oczach pani
    nie-do-końca-dysponentki.

    Wróciłem do domu, loguję się - działa. Widać rachunek i karty. Tylko nijak
    nie mogę doszukać się obsługi TFI.
    Na infolinii ING (0800) odsyłają mnie na Help Line BankOnLine. Tutaj już 0
    801 6xx xxx czyli prawie 0 70x :-)
    Dzwonię i pytam.
    Jak to, nie pan w menu BankOnLine Inwestycji !? Konsternacja, słucham
    muzyczki bo pytanie wymaga konsultacji. W efekcie obietnica kontaktu ze
    strony Help Line jutro bo sprawa skomplikowana.
    Minął dzień....
    Po 20:00 dzwonię na Help Line i mówię że ktoś mi obiecał odpowiedź na proste
    pytanie, czemu nie mam w menu Inwestycji. Niestety tej osoby nie ma już, tak
    jutro ktoś oddzwoni...
    Minął dzień....
    O 16:15 dzwonię na Help Line i udaję wariata - pytam jeszcze raz o to samo.
    Konsternacja. Skomplikowane pytanie wymaga konsultacji. W efekcie obietnica
    kontaktu ze strony Help Line, ale Pani Ania z którą rozmawiam nie włącza
    muzyczki tylko obiecuje oddzwonić za chwilę. O dziwo za parę minut telefon,
    niestety dzisiaj się to nie uda, ale jutro z całą pewnością oddzwonię. Przed
    17 kolejny telefon, pani Ania uściśla dane o moim koncie.
    Minął dzień....
    O 10 rano dzwoni do mnie pani Ania z Help Line, niestety jeżeli nie mam ROR
    w ING nie będę miał obsługi ING TFI w BankOnLine. Przyjmuję do wiadomości.
    Ale nie rozumiem czemu to jest informacja tajna...

    Wnioski?
    1. Poziom obsługi w banku często zależy od osoby z którą się rozmawiasz po
    drugiej stronie. Pozdrawiam panią Anię z Help Line ING, pozostałe 2 osoby
    tam pracujące już nie.
    2. Nie daj się nabrać na to co czytasz na stronach ING Bank - mają zbyt
    sprawny marketing :-)
    3 .Ogólnie - im bardziej wirtualny bank tym mniej nie do końca prawdziwych i
    łatwych do odszukania informacji na ich stronach www.

    O czym informuję grupowiczów,

    TomekD








Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1