  • 1. Data: 2006-05-08 20:11:23
    Temat: ING OKO-PLN 5,00 do 5,25%
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    od 8.maja do 24.06 podwyzszaja oproc. dla OKO, promocja dotyczy kwot powyzej
    salda rach. z 7.05.
    do 100tys. =3,25+1,75=5%
    od 100tys.=3,50+1,75=5,25%
    saldo OKO na 24.06 nie moze byc nizsze niz saldo z 7.05.
    Reszta warunkow bardzo podobna do tej promocji, ktora byla rok temu.
    http://www.ing.pl/oszczednosci/

  • 2. Data: 2006-05-09 16:09:59
    Temat: Re: ING OKO-PLN 5,00 do 5,25%
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Krzysztof"
> [...]
    > saldo OKO na 24.06 nie moze byc nizsze niz saldo z 7.05.
    > Reszta warunkow bardzo podobna do tej promocji, ktora byla rok temu.

    dzieki za info - przydalo, sie
    moje puste OKO czekalo na taka okazję :-)
    *** blad ***

  • 3. Data: 2006-05-09 16:35:30
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    blad napisał(a):
    > dzieki za info - przydalo, sie
    > moje puste OKO czekalo na taka okazję :-)

    Moje, dziewicze od samego założenia, też się zapełniło :)

    --
    Dawid

  • 4. Data: 2006-05-09 22:05:10
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    blad napisał:
    > dzieki za info - przydalo, sie
    > moje puste OKO czekalo na taka okazję :-)

    Aaaargh, a ja właśnie przelałem na inne trochę kasy ;)

    K.

  • 5. Data: 2006-05-10 12:09:34
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Dnia 2006-05-09, blad napisał/a/o:

    >Użytkownik "Krzysztof"
    >
    >dzieki za info - przydalo, sie
    >moje puste OKO czekalo na taka okazję :-)
    >*** blad ***

    A czy poza OKO masz coś jeszcze w ING? Bo mi też zostało z dawnych czasów,
    ale żeby wybrać, to chyba będę musiał się osobiście pofatygować...

    --
    Pete

  • 6. Data: 2006-05-10 16:11:23
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Dnia 2006-05-10, Pete napisał/a/o:

    >A czy poza OKO masz coś jeszcze w ING? Bo mi też zostało z dawnych czasów,
    >ale żeby wybrać, to chyba będę musiał się osobiście pofatygować...

    No i, niestety, ukradli 0,01PLN który miałem na OKO i chyba zamknęli mi
    dostęp, bo się nie mogę zalogować.

    --
    Pete

  • 7. Data: 2006-05-11 12:46:48
    Od: "Robert Sierant" <r...@x...pl>

    A ja mam sporo kasy na tym koncie. Na promocje sie nie zalapie wiec planuje
    przeniesc kase na konto TOP w Getin Banku. Mial ktos z nimi do czynienia ?

    pozdr
    Bob

  • 8. Data: 2006-05-11 16:33:31
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Pete"

    > No i, niestety, ukradli 0,01PLN który miałem na OKO i chyba zamknęli
    > mi dostęp, bo się nie mogę zalogować.

    mam przedplacona VE Podróznik i Maestro
    a dostep gdzies w marcu tez mi zamkneli bo robili jakies
    reorganizacje i im sie popiorkowalo
    U mnie np orzekli, ze nie zadeklarowalem "rachunku prowizyjnego"
    mimo ze w regulaminach nie ma tekiego pojecia a ja prowizji zadnych
    nie place
    Nie pomoglo powolywanie sie na regulamin ze prowizje za kolejne
    wyplaty zdejma sobie z konta OKO. Pewnego dnia zamkneli dostep i czesc
    Musialem sie pofatygowac do oddzialu - tez tam idz i dadza ci dostep
    NOWY
    nie wznowienie jak po jakiejs blokadzie po ilus logowaniach, ja
    dostalem nowy
    - musisz isc, tym bardziej ze mają twoj 1 grosz a w banku to rzecz
    swieta :-)
    *** blad ***

  • 9. Data: 2006-05-12 06:57:47
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Krzysztof wrote:

    > Reszta warunkow bardzo podobna do tej promocji, ktora byla rok temu.
    > http://www.ing.pl/oszczednosci/

    Niestety tylko *podobna*. Nie ma paru "dziur", które pozwalały np.
    wypłacić i od razu wpłacić na drugie OKO.

  • 10. Data: 2006-05-12 12:11:31
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Dnia 2006-05-11, blad napisał/a/o:

> [...]
    >nowy
    >- musisz isc, tym bardziej ze mają twoj 1 grosz a w banku to rzecz swieta

    Dzięki za informacje. Załatwię przy okazji odbierania ich KK - na razie
    jestem po potwierdzaniu danych u konsultantki. Swoją drogą, coś mało
    dokumentów ode mnie chcieli - a właściwie (na razie) nie chcą żadnego. Ale
    poczekam na rozwój sytuacji :-)

    --
    Pete