  • 1. Data: 2006-05-08 13:50:45
    Temat: kredyt hipoteczny a (ew) podwyzka vatu w 2008
    Od: Michal M JJ <w...@...pl>

    witam,
    mam pytanie co sie stanie jesli np w tym roku wezme kredyt hipoteczny na
    mieszkanie ktore bedzie oddane pod koniec 2008 (niestety takie sa realia w
    krakowie) a w miedzyczasie euro (lub nasza) komuna nie potrkatuje naszego
    budownictwa jako socjalne i podniesie vat (z 7 na 15? 22?)?
    zakup wystepowal bedzie w transzach kwartalnych poczawszy od okolo listopada
    tego roku az do momentu oddania.
    developer ma oczywiscie w umowie punkt przesuwajacy dodatkowe koszty na kupujacego
    czy jest szansa wymusic na banku jakas promese ze w razie w/w katastrofy
    przeleje reszte ieniedzy do 31.XII.2007 i developer sprzeda nieistniejace
    jeszcze mieszkanie z ta data?
    a jesli nie to czy podwyzka bedzie dotyczyc calosci czy tylko nie zaplaconej
    jeszcze czesci?

    pozdr.

  • 2. Data: 2006-05-09 16:11:14
    Temat: Re: kredyt hipoteczny a (ew) podwyzka vatu w 2008
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > czy jest szansa wymusic na banku jakas promese ze w razie w/w katastrofy
    > przeleje reszte ieniedzy do 31.XII.2007 i developer sprzeda nieistniejace
    > jeszcze mieszkanie z ta data?

    Developer na pewno nie sprzeda ci tego mieszkania przed zakończeniem
    inwestycji, więc masz problem z głowy.