  • 1. Data: 2005-02-15 11:03:38
    Temat: ING OKO - nie dostałem umowy
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Witam

    Założyłem dzisiaj sobie konto OKO w ING. Trochę mi się śpieszyło, więc
    nie zwróciłem uwagi na jedną istotną rzecz.
    Otóż, nie dostałem kopii umowy, którą podpisałem. Dostałem tylko
    potwierdzenie zawarcia umowy:
    http://wictor.fm.interia.pl/foty/ing/potwierdzenie.j
    pg

    Trochę mnie to zastanawia. Na tym potwierdzeniu jest tylko moje
    nazwisko, nie ma żadnych dodatkowych danych.
    Trochę poczułem się niepewnie...
    Na pewno pójdę jutro po kopię umowy. Czy bank może mi odmówić wydania jej?

    Czy wszyscy zakładający OKO dostają tylko takie potwierdzenie?

    --
    Witiia

  • 2. Data: 2005-02-15 11:12:55
    Temat: Re: ING OKO - nie dostałem umowy
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-02-15, Witiia <w...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Na pewno pójdę jutro po kopię umowy. Czy bank może mi odmówić wydania jej?
    >
    > Czy wszyscy zakładający OKO dostają tylko takie potwierdzenie?

    Żona dostała coś takiego samego :)

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 3. Data: 2005-02-15 11:14:16
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-02-15 12:12, Użytkownik Marcin Jurczuk napisał:

    > Żona dostała coś takiego samego :)

    Hmmm, a jak do tego ma się prawo? IMHO klient powinien dostać kopię
    tego, co podpisuje. Prawda?

    --
    Witiia

  • 4. Data: 2005-02-15 11:21:32
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    > Hmmm, a jak do tego ma się prawo? IMHO klient powinien dostać kopię
    > tego, co podpisuje. Prawda?

    Ja poczekałem i dostałem odrazu, żonie przysłali listem.

  • 5. Data: 2005-02-15 11:26:27
    Od: "K.K." <e...@d...pl>

    Użytkownik "Witiia" <w...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cuslhm$lu8$2@news.onet.pl...

    > Hmmm, a jak do tego ma się prawo? IMHO klient powinien dostać kopię tego,
    > co podpisuje. Prawda?

    INHO nie koniecznie, gdyż ustawa Prawo Bankowe mówi;

    Art. 55.
    1. Dowodem zawarcia umowy rachunku oszczędnościowego może być książeczka
    lub inny dokument potwierdzający zawarcie umowy. W nazwie dokumentu
    należy użyć w odpowiednim przypadku wyrazu .oszczędnościowy..
    2. Dowód zawarcia umowy rachunku oszczędnościowego jest wystawiany jako
    dokument imienny.

    Zaś Art. 54 określa co powinno znaleźć się w samej umowie.