  • 1. Data: 2004-11-12 14:42:49
    Temat: [ING] Wygłup z lokatą.
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    ING mocno reklamuje lokatę na >6% dla posiadaczy OKO. Jest tylko jedene
    drobiazg. Tą lokatke można założyć tylko w oddziale (tak przynajmniej
    wynika z regulaminu). Być może da sie przez HaloŚląski (tak mi napisano
    w wewnętrznej poczcie)
    Natomiast nie da się przez BSKOnLine :-(

    KJ

  • 2. Data: 2004-11-12 14:45:27
    Temat: Re: [ING] Wygłup z lokatą.
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Kamil Jońca <k...@g...pl> wrote:
> [...]
    > (tak mi napisano w wewnętrznej poczcie)
    > Natomiast nie da się przez BSKOnLine :-(

    No dla tych co maja OKO to mogliby i przez Internet dac mozliwosc, fakt

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 3. Data: 2004-11-12 16:36:29
    Od: Artur <a...@s...pf.pl>

    Przez telefon też się da. Nie wszystko musi się dać przez Internet
    załatwić, więc z tym wygłupem to trochę przesada. Zakładając OKO też
    trzeba się zresztą stawić w odziale.

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):
    > No dla tych co maja OKO to mogliby i przez Internet dac mozliwosc, fakt
    Lokatę mogą założyć _tylko_ posiadacze OKO.

    --
    Artur

  • 4. Data: 2004-11-12 16:57:34
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2004-11-12 17:36 Artur said the following:

    > Przez telefon też się da. Nie wszystko musi się dać przez Internet
    > załatwić, więc z tym wygłupem to trochę przesada.
    No nie wiem, a jak ktoś nie ma Halo Śląski (przypominam, że do niedawna
    był płatny) ? To mu oddział zostaje.
    > Zakładając OKO też
    > trzeba się zresztą stawić w odziale.
    No paczpan, a ja otworzyłem przez internet[1]

    KJ
    [1] - drugie :-) bo pierwsze otwieałem tak dawno, że nie pamiętam ...

  • 5. Data: 2004-11-12 17:59:09
    Od: Artur <a...@s...pf.pl>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > No nie wiem, a jak ktoś nie ma Halo Śląski (przypominam, że do niedawna
    > był płatny) ? To mu oddział zostaje.
    A Śląski to chyba nie jest bank internetowy?

    > No paczpan, a ja otworzyłem przez internet[1]
    > [1] - drugie :-) bo pierwsze otwieałem tak dawno, że nie pamiętam ...

    Pierwszego się nie da ;-)

    --
    Artur

  • 6. Data: 2004-11-13 10:40:52
    Od: "Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\)" <p...@w...pl>

    W artykule news:cn2p16$15n$1@nemesis.news.tpi.pl,
    Artur z adresu <a...@s...pf.pl> napisał(a):

    > Zakładając OKO też trzeba się zresztą stawić w odziale.

    No co Ty powiesz? Ja założyłem a oddziału na oczy nie widziałem.

    Piotr Hołda
    f o t o . m a s z y n a . p l - http://foto.maszyna.pl

  • 7. Data: 2004-11-13 13:23:16
    Od: Artur <a...@s...pf.pl>

    Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne) napisał(a):
    > No co Ty powiesz? Ja założyłem a oddziału na oczy nie widziałem.
    Faktycznie, nie trzeba odwiedzać oddziału.
    Niemniej jednak taka ew. potrzeba wg mnie nie dyskwalifikowała by tego
    produktu.

    --
    Artur

  • 8. Data: 2004-11-13 13:29:41
    Od: Artur <a...@s...pf.pl>

    > Pierwszego się nie da ;-)
    Mea culpa. Jednak się da.

    --
    Artur

  • 9. Data: 2004-11-13 14:42:26
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne) <p...@w...pl>
    > No co Ty powiesz? Ja założyłem a oddziału na oczy nie widziałem.

    Odsylaja dokumenty poczta?

  • 10. Data: 2004-11-13 16:27:46
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Artur napisał(a):

    > Mea culpa. Jednak się da.

    Największym bezsensem jest to że nie da się jak ktoś ma np. kartę
    pre-paidową, nawet taką której się skończyła ważność pół roku temu !!

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica