  • 1. Data: 2004-11-12 12:51:15
    Temat: SkypeOut - platnosc KK
    Od: Jarek Dukat <p...@x...xx>

    Witam,
    Czy w ostatnich dniach ktos probowal aktywowac sobie konto SkypeOut
    placa KK (w moim przypadku VC mBanku). Wpisuje dane ale transakcje sa
    "CANCELLED". Tyle ze na koncie pojawia sie blokada. Mam nadzieje ze
    powisi kilka dni i zejdzie bez zadnych konsekwencji, bo inaczej bedzie
    trzeba ostre reklamacje pisac.
    Niestety mimo najszczerszych checi nie udaje mi sie tego konta
    doladowac. Juz 3 takie transakcje skasowane ale z blokada wiszaca mam i
    nie mam ochoty wiecej probowac.
    Na tym ich formularzu przy zamowieniu trzeba obowiazkowo podac "state or
    province" i co tu do cholery wpisac, przeciez takiego czegos nie ma w
    danych adresowych w banku wiec po co to, a jak cos wpisze to pewnie jak
    beda weryfikowac dane to sie cos nie zgodzi. Moze to przyczyna jest ze
    transakcje nie dochodza do skutku? Jakies pomysly?

    Pozdr.
    JD

  • 2. Data: 2004-11-12 12:56:50
    Temat: Re: SkypeOut - platnosc KK
    Od: m...@p...onet.pl

    > Czy w ostatnich dniach ktos probowal aktywowac sobie konto SkypeOut
    > placa KK
    Ja zasilałem to konto jakieś 2 miesiące temu i płaciłem raz KK PKO BP SA
    (MasterCard) oraz za drugim razem VE Inteligo. Za każdym razem była pozytywna
    autoryzacja.

    > Na tym ich formularzu przy zamowieniu trzeba obowiazkowo podac "state or
    > province" i co tu do cholery wpisac
    Ja wpisałem województwo np Kujawsko-Pomorskie

    MK

  • 3. Data: 2004-11-12 13:06:28
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Jak masz zamiar dzwonic po Polsce tylko i czasami gdzies poza - to polecam
    www.nawijka.pl lub ewentualnie www.tlenofon.pl

    Co prawda jakos nie taka sama jak w Skype, ale ceny po Polsce znacznie
    lepsze :)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 4. Data: 2004-11-12 13:10:02
    Od: Tomasz Tybulewicz <t...@m...univ.gda.pl>

    Jarek Dukat <p...@x...xx> napisal:
> [...]
    > beda weryfikowac dane to sie cos nie zgodzi. Moze to przyczyna jest ze
    > transakcje nie dochodza do skutku? Jakies pomysly?

    Ja swoje kredyty kupowałem ostatnio dość dawno temu - jeszcze w lipcu - i
    nie miałem problemów. Nie pamiętam co wpisałem w to pole (pewnie
    województwo [jeśli też było wymagane]).

    Ważnym jest, że od kilku dni można płacić za kredyty za pomocą
    http://www.MoneyBookers.com (post na forum Skype:
    http://forum.skype.com/bb/viewtopic.php?t=11204 ) - teraz chyba nie będzie
    już większych problemów z płaceniem za kredyty [niestety do podatku VAT
    dojdzie jeszcze prowizja dla tego serwisu].

    Pozdrawiam
    Tomasz Tybulewicz

    --
    http://tybulewicz.com mailto:t...@m...univ.gda.pl

  • 5. Data: 2004-11-12 13:23:59
    Od: Jarek Dukat <p...@x...xx>

    Tomasz Tybulewicz wrote:

    > Ja swoje kredyty kupowałem ostatnio dość dawno temu - jeszcze w lipcu - i
    > nie miałem problemów. Nie pamiętam co wpisałem w to pole (pewnie
    > województwo [jeśli też było wymagane]).

    Ja tez dla siebie kupowalem - jakies niecale 2 miesiace temu i tez bez
    problemu. Tego pola wtedy nie bylo.

> [...]
    > już większych problemów z płaceniem za kredyty [niestety do podatku VAT
    > dojdzie jeszcze prowizja dla tego serwisu].

    No wlasnie, wolalbym uniknac tych dodatkowych kosztow. Z tym podatkiem
    tez sie zabezpieczyli bo jak ja kupowalem dla siebie kredyty to podalem
    ze jestem z ukrainy i zaplacilem 10 euro :)
    Hmm, a moze wpisali mnie na jakas czarna liste, bo wtedy ta sama karta
    placilem? :)

    Pozdr.
    JD

  • 6. Data: 2004-11-12 14:00:27
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    Jarek Dukat z adresu: <p...@x...xx> napisał(a):

> [...]
    > placa KK (w moim przypadku VC mBanku). Wpisuje dane ale transakcje sa
    > "CANCELLED". Tyle ze na koncie pojawia sie blokada.

    Kilka dni temu próbowałem VC mBanku. Efekt ten sam, co u Ciebie. Może to
    przez polskie znaki w nazwisku. Nie próbowałem jeszcze, czy bez polskich
    znaków przejdzie.

    Piotr Hołda
    f o t o . m a s z y n a . p l - http://foto.maszyna.pl

  • 7. Data: 2004-11-12 14:39:33
    Od: "Jaco" <n...@C...com>

    Użytkownik "Jarek Dukat" <p...@x...xx> napisał w wiadomości
> [...]
    > placa KK (w moim przypadku VC mBanku). Wpisuje dane ale transakcje sa
    > "CANCELLED". Tyle ze na koncie pojawia sie blokada. Mam nadzieje ze
    [...]

    Gdzies czytałem że w Skype blokują transakcje z Polski

    Jaco

  • 8. Data: 2004-11-12 14:40:54
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Jaco <n...@C...com> wrote:
    > Gdzies czytałem że w Skype blokują transakcje z Polski
    > Jaco

    Pewnie tu czytlaes - no ale ja spokojnie zaplacilem w tym czasie co niby
    mieli blokowac....
    Aha - ja nie uzywam polskich literek wpisujac dane. I przechodzi - kasa
    jest od razu.
    Dzisiaj zaplacilem 5 zl KK za nawijke ;)

  • 9. Data: 2004-11-12 15:51:58
    Od: Tomasz Tybulewicz <t...@m...univ.gda.pl>

    "Micha? 'Amra' Macierzy?ski" <m...@p...pl> napisal:
    > Co prawda jakos nie taka sama jak w Skype, ale ceny po Polsce znacznie
    > lepsze :)

    Lepsze???
    Nawijka Skype
    stacjonarne: 0,13 zł 0,13 zł (*)
    komórki: 1,46 zł 1,04 zł (*)

    (*) 1 Euro = 4,2831 zł (http://mbank.com.pl/cafe/aktualnosci.html)

    Plusem nawijki może być zaokrąglanie czasu rozmowy do 30 sekund, gdy w
    Skype jest do pełnej minuty.

    Pozdrawiam
    Tomasz Tybulewicz

    --
    http://tybulewicz.com mailto:t...@m...univ.gda.pl

  • 10. Data: 2004-11-12 16:14:12
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    5...@n...onet.pl,
    Użytkownik <m...@p...onet.pl>:

    > Ja wpisałem województwo np Kujawsko-Pomorskie

    potwierdzam
    doladowanie 2x bez problemow, KK Lukas Onet MC

    --
    Robert