  • 1. Data: 2003-05-02 15:58:14
    Temat: ING - ZŁODZIEJE
    Od: zdan <z...@i...pl>

    Wysłałem o 8:45 przelew za pomocą HaloŚląski.
    Z konta już mi ściągneli pieniądze,
    a wyślą je dopiero w poniedziałek !!!
    Przecież to jest normalne złodziejstwo.
    Przez trzy dni będą obracać MOIMI pieniędzmi bez mojej zgody.
    Trzeba od nich uciekać i to szybko !!!
    Ciekawe czy można to gdzieś zgłosić ?

    ___ __ ____ _ _
    |__ | | \ | || \ | | Piotr Zdankiewicz
    / / | | || || || \| | z...@i...pl
    / / | | || || |\ | http://www.zdan.prv.pl
    |___| |__/ |_||_||_| \_| Poprzyj akcje: http://www.pajacyk.pl

  • 2. Data: 2003-05-02 16:00:22
    Temat: Re: ING - ZŁODZIEJE
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Trzeba od nich uciekać i to szybko !!!
    > Ciekawe czy można to gdzieś zgłosić ?

    A jak masz w umowie konta?

  • 3. Data: 2003-05-02 16:03:56
    Od: zdan <z...@i...pl>

    > A jak masz w umowie konta?
    Ciekawy jestem, czy pamiętasz co było w umowie po kilku latach
    od jej podpisania. Zresztą nie pamiętam czy w ogóle coś dostałem.

    ___ __ ____ _ _

  • 4. Data: 2003-05-02 17:20:10
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    zdan wrote:
    > Ciekawy jestem, czy pamiętasz co było w umowie po kilku latach
    > od jej podpisania. Zresztą nie pamiętam czy w ogóle coś dostałem.

    Ale jakis reguklamin ciebie teraz tez obowiazuje. To moze sprawdz,
    zanim zaczniesz bank wyzywac?!?

    P.S. Tak, tez uwazam, ze to nie jest fair ze strony banku... ale
    przeczytaj sobie umnowe (teraz obowiazujaca) i jak ci sie to nie
    podoba - zmien bank na inny, albo tak rob, zebys nie mial nastepnym
    razem kloptow..

  • 5. Data: 2003-05-02 18:35:42
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl>

    > Ciekawy jestem, czy pamiętasz co było w umowie po kilku latach
    > od jej podpisania. Zresztą nie pamiętam czy w ogóle coś dostałem.

    jakieś 3-4 miesiące temu BSK informował (wysyłając wiadomośc pocztą
    wewnetrzną - z pewnościa dostałeś) że od pewnego momentu dla konta standard
    tak niestety jest, że przelewy wychodzące w danym dniu muszą być zgłoszone
    przed godzina 8-mą rano bodajże

    nie podoba mi sie zarówno to, jak i fakt konsekwentnego obniżania oferty
    (zaczęło się od braku drukowanych wyciągów, później szykany przelewów
    wychodzących a w najnowszej TOiP są przelewy wychodzące w cenie 1 zł )

    tyle że do głowy mi nie przyszło wyzywac ich od złodzieji - poprostu
    zlikwidowałem u nich rachunek bo ich oferta na dzień dzisiejszy zrobiła sie
    dla mnie nieciekawa

  • 6. Data: 2003-05-02 21:32:07
    Od: calcium300mg <c...@o...pl>

    On Fri, 02 May 2003 17:58:14 +0200, zdan <z...@i...pl> wrote:

    >Ciekawe czy można to gdzieś zgłosić ?

    Ja bym się zgłosił do psychiatry.

  • 7. Data: 2003-05-03 00:42:02
    Od: "JaGery" <j...@n...op.pl>

    >Ja bym się zgłosił do psychiatry.

    Trala la la - ale jest to nieuczciwe czy nie??

  • 8. Data: 2003-05-03 05:52:16
    Od: zdan <z...@i...pl>

> [...]
    > tak niestety jest, że przelewy wychodzące w danym dniu muszą być zgłoszone
    No tak - a oddziały czynne od bodajże 9... pierwszego maja nieczynne..
    A za HaloSlaski tez sobie kaza placic

    > nie podoba mi sie zarówno to, jak i fakt konsekwentnego obniżania oferty
    > (zaczęło się od braku drukowanych wyciągów, później szykany przelewów
    > wychodzących a w najnowszej TOiP są przelewy wychodzące w cenie 1 zł )
    Wlaśnie

    > tyle że do głowy mi nie przyszło wyzywac ich od złodzieji - poprostu
    > zlikwidowałem u nich rachunek bo ich oferta na dzień dzisiejszy zrobiła sie
    > dla mnie nieciekawa
    Czyli uważasz, że przetrzymywanie przez ING MOICH pieniędzy jest jak
    najbardziej w porządku? Ciekawe co Ty byś powiedział, gdybyś dał komuś
    pieniądze z prośbą o dostarczenie ich do pewnego miejsca, pewnej osoby -
    to nie ma zanczenia. A on zamiast natychmiast przekazać te pieniądze
    obracał sobie nimi przez kilka dni, tygodni, miesieęcy (co zresztą robi
    coraz więcej firm). To według Ciebie jest uczciwe? No to ja już się nie
    dziwię, że nasza gospodarka wygląda tak jak wygląda :(

    ___ __ ____ _ _

  • 9. Data: 2003-05-03 05:54:36
    Od: zdan <z...@i...pl>

    > Ja bym się zgłosił do psychiatry.

    Tylko, że ja się przedstawiłem, a ten post bez podpisu wygląda jak
    popisywanie się jakiegoś niewyżytego nastolatka :(

    Po drugie oceń tak jak to napisał JaGery: jest to uczciwe czy nie?

  • 10. Data: 2003-05-03 05:55:46
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    zdan wrote:

> [...]
    > coraz więcej firm). To według Ciebie jest uczciwe? No to ja już się nie
    > dziwię, że nasza gospodarka wygląda tak jak wygląda :(

    O ile wcześniej lojalnie Cię uprzedził, że dostarczy za 3 dni, to jest
    to jak najbardziej uczciwe. Możesz znaleźć kogoś kto zrobi to szybciej

    pzdr

    Tomek