  • Data: 2012-03-21 08:14:50
    Temat: ING - analiza finansów [was: Re: Bepeha po nowemu + nowosci]
    Od: W <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    SOT
    Kay wystukał, co następuje:

    > alior - tja - trabia o tym chociaz jeszcze nikt tego nie widzial ->
    > chyba maja dobry pr.
    >
    > Z tego co zrobilem maly sercz to w Poland tego typu narzedzie teraz
    > maja w Meritum i BPH, a ING ma doppiero pilota...

    ING raczył mi to uruchomić na koncie. oczywiście dla zachowania maksimum
    bezpieczeństwa bank krzyczy, że muszę włączyć radośnie bezpieczną Flaszkę...
    yay!

    Działanie? Dziwne - przelewy wewnętrzen + własne z innych banków miałem
    śmiesznie przypisywane więc system trąbił, że na przykład w jednym miesiącu
    wydaję na *rozrywkę* kilkadziesiąt tys. złotych przy kilkukrotnie niższych
    przychodach ;-)
    Generalnie całość jest mocno toporna bo poza wczytaniem danych trzeba czekać
    na głupawą animację więc wygodniej sobie po prostu oglądać podsumowania w
    arkuszu kalkulacyjnym bo można to zrobić kilkadziesiąt razy szybciej ;)