eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiING brak autoryzacji w przelewach powyżej 6000zł ?ING brak autoryzacji w przelewach powyżej 6000zł ?
  • From: "Dariusz Młyński" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: ING brak autoryzacji w przelewach powyżej 6000zł ?
    Date: Fri, 20 Jun 2008 22:42:16 +0200
    Lines: 34
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    NNTP-Posting-Host: 81.190.75.212
    Message-ID: <4...@n...home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1213994539 81.190.75.212 (20 Jun 2008 22:42:19 +0200)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: m...@p...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.h
    ome.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:449417
    [ ukryj nagłówki ]

    Było już na grupe ale doświadczyłem tego sam.
    Zmuszony przez bank zmieniłem sposób autoryzacji na SMSy no i moje
    zdziwienie.
    Kupiłem coś na allegro - wysyłam przelew na 40 zł - autoryzacja nie
    wymagana.
    Myśle sobie widocznie dla Prezesa Banku 40zł to tyle co splunąć
    Następnego dnia przelewam prawie 100zł - autoryzacja nadal nie
    wymagana. Sprawa zaczyna być poważna
    100zł to już konkretna suma.
    No i kolejny przelew 6000zł . Oczywiście przelew zewnętrzny do innego
    banku.
    No i szczena mi opadła. System nie wymagal dodatkowej autoryzacji.
    Przelewki się skończyły - 6000zł nawet dla tych co wymyślili system w
    ING to chyba konketna suma.
    Złożyłem reklamację w KNFie
    Postanowiłem zagłosowac nogami. Sprawdziłem, że w demo Multibanku
    mozna wymusić autoryzację do wszystkich przelewów.
    zdefiniowanych jednorazowych itd.
    Poszedlem założyłem konto, przeniosłem linię kredytową w ciągu 3 dni.
    Następnie poszedłem zamknąć konto w ING.
    Trwało to 2h czasu. Musiałem udowadniac niedouczonemu personelowi w
    Gdyni,
    że mam prawo zamknąć konto od ręki bo pozwalają na to określone
    paragrafy regulaminu.
    Dzisiaj przyszła odpowiedź z audytu wewnętrznego Banku.
    Treść jest mniej więcej taka.

    Czego się czepiasz kliencie. Zgodnei z regulaminem możemy sobie
    dowolnie zmienić
    sposób autoryzacji nawet na brak autoryzacji.

    Cieszę się, że nie jestem już klientem ING.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1