  • 1. Data: 2006-12-19 07:19:51
    Temat: ING - demon szybkości
    Od: "Ar" <k...@p...pl>

    Witam
    ING bankowość prywatna- bez pośpiechu ?
    8 dni temu wysłałem formularz z prośbą o kontakt z osobistym doradcą - i
    co? - czekam sobie.
    Aż się boję zapytać ile trwają inne procedurki w tym banku. :):)
    Pozdr..

  • 2. Data: 2006-12-19 07:26:05
    Temat: Re: ING - demon szybkości
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Ar napisał(a):
> [...]
    > co? - czekam sobie.
    > Aż się boję zapytać ile trwają inne procedurki w tym banku. :):)

    zenada, od momentu wyslania wniosku o udostepnienie funduszy
    inwestycyjnych do ich uruchomienie czekalem prawie 2 miesiace!

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2006-12-19 15:21:19
    Od: "Piterson" <Piotrek>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
    > zenada, od momentu wyslania wniosku o udostepnienie funduszy
    > inwestycyjnych do ich uruchomienie czekalem prawie 2 miesiace!

    Moze bede lepszy... obnizenie limitu do KK ING zajelo 6 tygodni! :-)

    Pozdrawiam,
    Piterson

  • 4. Data: 2006-12-19 18:14:03
    Od: "Cezarys" <c...@g...tam.pl>

    Użytkownik "Piterson" <Piotrek> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Moze bede lepszy... obnizenie limitu do KK ING zajelo 6 tygodni! :-)
    >
    > Pozdrawiam,
    > Piterson
    Przebijam.
    Kredyt, rozmowa była (8 tygodni temu). Weryfik. wstępna ok
    Przedstawiciel miał się odezwać
    Właśnie : miał
    CEzarys