  • 1. Data: 2006-12-18 23:30:15
    Temat: KK dla emeryta z dochodem ~1000 zł?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    No właśnie - rodzice się wybierają do na jakiś czas do kraju, gdzie
    bez wypukłej karty się nic nie da załatwić. Skoro juz wypukła, to
    niech będzie i kredytowa. Jaką kartę polecacie, mama ma niecały 1000 zł
    netto emeryturki. Tata ma niecałe 2x więcej, no i coś tam dorabia
    działalnością gospodarczą, zatem generalnie lepiej, tyle że ma 70 lat,
    tyle ile ten profesor, co to mu nie chcieli dać z tego powodu karty i
    się wyżalał w gazetach :), dlatego nie wiem, czy warto próbować na tatę.

    Musi mieć jakiś sensowny limit rzędu powiedzmy tysiąca dolarów, być
    jak najtańsza (rodzice nie widzą żadnego powodu do korzystania z KK
    zamiast debetowej jeśli chodzi o pobyt w Polsce, więc pewnie ją
    zlikwidują po powrocie).

    Generalnie pytam, bo rodzice ani jakoś nie mają ochoty, ani czasu, ani
    energii latać po 10 różnych bankach i wypełniać wniosków. Jakbym miał
    im taki maraton zafundować, to zaprotestują, a ja uważam, że lepiej
    żeby mieli tę kartę, bo przecież tam nawet hotel bez wypukłej karty
    trudno znaleźć. Potrzebuje wskazania jakiegoś banku, gdzie się nie
    przestraszą emeryta z takim dochodem.
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2006-12-19 00:35:34
    Temat: Re: KK dla emeryta z dochodem ~1000 zł?
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> wrote in message
    > No właśnie - rodzice się wybierają do na jakiś czas do kraju, gdzie
    > bez wypukłej karty się nic nie da załatwić.

    A po co od razu kredytowa.
    Taka nie wystarczy.
    Bez limitu :) Ile wpłacisz tyle możesz wydać.

  • 3. Data: 2006-12-19 00:36:01
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message

    > "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> wrote in message
    >
    > A po co od razu kredytowa.
    > Taka nie wystarczy.
    > Bez limitu :) Ile wpłacisz tyle możesz wydać.

    Aha link by się przydał
    http://www.pekao.com.pl/indywidualni4s2.xml?/sid=34/
    lang=PL/803139-837888-05065

  • 4. Data: 2006-12-19 07:18:58
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Samotnik porozsypywal nastepujace haczki:
    > No właśnie - rodzice się wybierają do na jakiś czas do kraju, gdzie
    > bez wypukłej karty się nic nie da załatwić. Skoro juz wypukła, to
    > niech będzie i kredytowa. Jaką kartę polecacie
    Wyrob sobie KK a dla rodzicow zrob dodatkowa. Bedzie najprosciej:)
    --
    badzio

  • 5. Data: 2006-12-19 08:53:49
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <b...@n...skreslic.epf.pl> napisal(a):
    > Patrze, patrze a tu Samotnik porozsypywal nastepujace haczki:
    > Wyrob sobie KK a dla rodzicow zrob dodatkowa. Bedzie najprosciej:)

    Prawdę mówiąc też o tym myślałem :)
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/