  • Data: 2016-04-24 18:07:34
    Temat: ING lubi przelewy robić
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Oj, ja to mam z tymi nowoczesnymi technologiami.

    Przelewam xxx zł za fatkurę. Wklepuje co trzeba, klikam dalej i trzeba
    wpsiać kod. Wpisuje. Klikam dalej i dostaje informajce "nie można
    skontaktować się z bankiem" wpierdziane przez lokalny javascript. I
    dupa. Zerkam w historię: nie ma.

    No cóż, wyklikuje ponownie. Tym razem nowy kod przechodzi bez problemów.

    Zgadnijcie co w historii? DWIE transakcje.

    Ja się pytam: skąd ING wziął managera ktory nie dośc że zarzadza stadem
    programistów-ignorantów to jeszcze wymyslił przetwarzanie wrażliwych
    rzeczy po stronie klienta? To nie tylko jest zwykłe dziadostwo i sraczka
    ajaxowo-javascriptowa. To jest rowniez potencjalny wektor ataku z
    gatunku "pokażmy mu ze nie przelało się to moze frajer przeleje 2x".
    Jestem frajer.

    Dżizas. Ja tu o jakiś chipach i TMach a tu stado tumanistow i artystów u
    sterów dużego banku stawia na "nowoczesność" i kilogramy studentów od JS.

    No, ale wszystko się ślicznie animuje więc jestem zwykły czepialski kilent.