    From: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [ING} moje boje z ... (długie i nudne)
    Date: Mon, 28 Apr 2003 21:09:05 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@wh0a1a15ol.osk.pl

    Parę dni temu opisywałem Wam, że będąc "szczęśliwym" posiadaczem konta z
    lwem standard zostałem uszczęśliwiony informacją, iż najbliższa prowizja
    wyniesie zamiast 7zł -> 9,50 zł... Dziś udałem się do macierzystego oddziału
    zainterweniować i zapytać ki czort z tą dodatkową prowizją? Najpierw pani
    (nie)dysponentka próbowała sugerować, że to za wypłatę z obcego bankomatu
    albo za wydruk potwierdzenia przelewu odebrany w banku. Stanowczo
    zaprzeczyłem. Żadnych takich (i kilku innych wymyślanych przez nią
    hipotetycznych) operacji nie wyczyniałem. Co więcej... przecież za tego typu
    czynności prowizje są całkiem innej wysokości. Po chwili konsternacji i
    naradzie z drugą niedysponentką (kierowniczką zmiany?) pani poprosiła abym
    usiadł i odpoczął zaś ona zadzwoni do Katowic. Po parunastu minutach wróciła
    i poprosiła, abym napisał podanie o wyjaśnienie tej prowizji. (rotfl) Co też
    uczyniłem, zostawiłem jej telefon z prośbą o poinformowanie mnie co oddział
    wyjaśni i pożegnałem się rozczarowany obsługą tego banku. Prowizja zostanie
    zaksięgowana dziś o północy - więc może się coś więcej wyjaśni ;-)
    Hint -> wyciągów po każdej zmianie salda nie zamawiałem ani przez omyłkę
    nie wpisano mi tej opcji do systemu, co pani dysponentka sprawdziła - po
    mojej sugestii, że 2,50 za tą właśnie opcję jest najbardziej prawdopodobnym
    wyjaśnieniem (ot kwota pasuje do TOiP)...

    RJCz