  • 1. Data: 2004-09-06 09:34:24
    Temat: ING na Słowacji
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    Właśnie oglądałem reklamę ING w słowackiej TV Markiza. Wyobraźcie sobie, że
    tam też reklamuje ING Marek Kondrat. Reklama jest przemontowana i w
    przeciwieństwie do polskiej wersji M.K. nic nie mówi. Ciekawe czy Słowacy
    wiedzą, że ten facet co biega w ich reklamie to słynny, polski aktor, który
    sobie dorabia chałturą ;)

    Pzdr
    Andriej Uljanow
    www.kombinatoryka.w.pl

  • 2. Data: 2004-09-06 14:22:44
    Temat: Re: ING na Słowacji
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "Andriej Uljanow" napisał w wiadomości
    > Ciekawe czy Słowacy
    > wiedzą, że ten facet co biega w ich reklamie to słynny, polski aktor,
    który
    > sobie dorabia chałturą ;)

    nie wiem czy "dorabia", to najtrafniejsze okreslenie, bo o jego
    wynagrodzeniu kraza juz legendy i ponoc nie wolno mu wystapic w zadnej innej
    reklamie, co potwierdza raczej wysokosc jego gratyfikacji ;-)

    --
    dropzone