  • 1. Data: 2006-06-26 18:21:49
    Temat: ING nie działa z Operą 9
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tak jakby jeszcze ktoś z tego cuda (ING) korzystał, to informuję że ich system
    nie działa z Operą 9. Niedziałanie objawia się komunikatem o nieprawidłowym
    rachunku docelowym (jakikolwiek byśmy nie wpisali).

    Pozdrawiam ING i ich fachowców, korzystając z okazji przypominam o mojej piątej
    reklamacji.

  • 2. Data: 2006-06-26 19:18:03
    Temat: Re: ING nie działa z Operą 9
    Od: "Radoslaw Krzyzan" <n...@n...non>

    <r...@a...net.pl> wrote in message
[...]

    A nie możesz użyć IE na tą chwile ? Myśle że przez te kilka minut twój
    komputer nie podda się atakowi skoncentrowanej armii bezlitosnych trojanów i
    wirusów, tym bardziej jeśli wpiszesz bezpośredni link banku .

    Radoslaw Krzyzan , pl.communicator@radek <--read backwards
    http://www.communicator.pl , Skype : radoslaw.krzyzan

  • 3. Data: 2006-06-26 19:20:37
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    r...@a...net.pl napisał(a):

    > Tak jakby jeszcze ktoś z tego cuda (ING) korzystał, to informuję że ich system
    > nie działa z Operą 9. Niedziałanie objawia się komunikatem o nieprawidłowym
    > rachunku docelowym (jakikolwiek byśmy nie wpisali).

    A jak chcesz podejrzeć zestawienie transakcji dla karty kredytowej to masz
    przepiękny komunikat o treści "pole opcja jest wypełnione nieprawidłowo"

    O jaką opcję chodzi - bladego pojęcia nie mam

    > Pozdrawiam ING i ich fachowców

    Ja również pozdrawiam i używam IE w dalszym ciągu ;)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 4. Data: 2006-06-26 20:09:58
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    r...@a...net.pl pisze:

    > Pozdrawiam ING i ich fachowców, korzystając z okazji przypominam o mojej piątej
    > reklamacji.

    Ktoś z ING czyta pbb? ;-)

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 5. Data: 2006-06-26 20:23:55
    Od: anonim <***com@mail.com>

    on Mon, 26 Jun 2006 21:18:03 +0200 "Radoslaw Krzyzan" <n...@n...non> wrote:
    > A nie możesz użyć IE na tą chwile ? Myśle że przez te kilka minut twój
    > komputer nie podda się atakowi skoncentrowanej armii bezlitosnych trojanów i
    > wirusów, tym bardziej jeśli wpiszesz bezpośredni link banku .

    IE to do byle surfowania strach, a do bankowości to po prostu zawał serca na
    miejscu!

  • 6. Data: 2006-06-27 05:52:42
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 26 Jun 2006 21:18:03 +0200,
    osoba podpisana: Radoslaw Krzyzan <n...@n...non>
    napisała:
    [..]

    > A nie możesz użyć IE na tą chwile ? Myśle że przez te kilka minut twój

    Po Linuksem może byc ciężko.

    KJ

    FORTRAN is not a flower but a weed -- it is hardy, occasionally blooms,
    and grows in every computer.
    -- A.J. Perlis

  • 7. Data: 2006-06-27 08:37:20
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Dzień 26.06.2006 zapowiadał się nieciekawie, i tak by się pewnie skończył
    gdyby nie te oto słowa, którymi uraczył(a) nas r...@a...net.pl:

    > Tak jakby jeszcze ktoś z tego cuda (ING) korzystał, to informuję że ich system
    > nie działa z Operą 9.

    Nie oni jedni: http://osiolki.net/osiolki
    Bankowcy widać cenią MSIE za bezpieczeństwo :)

    --
    TomaSz.
    www.kocie-zycie.prv.pl

  • 8. Data: 2006-06-27 12:11:32
    Od: "cienislaw" <c...@c...pvravfynj>

    W artykule news:ga90a25b9kso9sdui2k8o2bg2u9on8ebo9@4ax.com,
    niejaki(a): r...@a...net.pl napisał(a):

    > Tak jakby jeszcze ktoś z tego cuda (ING) korzystał, to informuję że ich
    > system nie działa z Operą 9. Niedziałanie objawia się komunikatem o
    > nieprawidłowym rachunku docelowym (jakikolwiek byśmy nie wpisali).

    czyli slusznie od nich ucieklem. do wyjatkowych fikolow INGola nalezy
    jeszcze zaliczyc uzywanie jvm m$, ale to bylo juz kawalek czasu temu.

    --
    cienislaw

  • 9. Data: 2006-06-27 12:59:40
    Od: "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)" <p...@w...pl>

    cienislaw napisał(a):
    > czyli slusznie od nich ucieklem.

    No ja tam jeszcze zaglądam jak jest promocja oprocentowania w OKO ;)

    > do wyjatkowych fikolow INGola nalezy
    > jeszcze zaliczyc uzywanie jvm m$, ale to bylo juz kawalek czasu temu.

    Teraz działa z JVM Suna. A wracając do przeglądarek: Działa jeszcze z
    FF. Też dziurawa ale bezpieczniejsza od IE.

    Piotr Hołda
    f o t o . m a s z y n a . p l - http://foto.maszyna.pl

  • 10. Data: 2006-06-28 12:07:24
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 26 Jun 2006 21:18:03 +0200, w <e7pc1p$7c0$1@opal.futuro.pl>, "Radoslaw
    Krzyzan" <n...@n...non> napisał(-a):

    > A nie możesz użyć IE na tą chwile ? Myśle że przez te kilka minut twój
    > komputer nie podda się atakowi skoncentrowanej armii bezlitosnych trojanów i
    > wirusów, tym bardziej jeśli wpiszesz bezpośredni link banku .

    Nie, nie mogę. *Muszę*. Na szczęście mam Windowsa. A gdybym nie miał?