  • 11. Data: 2011-03-15 07:47:07
    Temat: Re: [ING] nowa odslona
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "spa" <s...@a...er>

    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/ING-Bank-Slaski-nowa
    -odslona-e-bankowosci-2298200.html

    Pierdoły. Systemy bankowości powinny przede wszystkim udostępniać interfejs
    programistyczny do wykonywania transakcji oparty i ISO-20022. Gotowy
    interfejs łebowy czy aplikacja desktopowa tylko powinna być przykładem
    wykorzystania tego interfejsu.

  • 12. Data: 2011-03-15 17:12:22
    Od: "spa" <s...@a...er>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości
> [...]
    > Gotowy interfejs łebowy czy aplikacja desktopowa tylko powinna być
    > przykładem wykorzystania tego interfejsu.

    Co zwykłego użyszkodnika banku obchodzi interfejs, ISO, łeb, programista ?
    Ma działać wygodnie
    Omawiana zmiana spowodowała , ze jest mniej wygodnie niż w starym.
    Zalet nowego nigdzie nie dostrzegłem

  • 13. Data: 2011-03-17 07:05:04
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 15.03.2011 18:12, spa wrote:

> [...]
    > Ma działać wygodnie
    > Omawiana zmiana spowodowała , ze jest mniej wygodnie niż w starym.

    na forum ING miażdżąca przewaga opinii negatywnych o nowym interfejsie.
    A ING zrobi to co zwykle - oleje to :)
    Marx

  • 14. Data: 2011-03-17 08:16:36
    Od: "spa" <s...@a...er>

    Użytkownik "Marx" <M...@n...com> napisał w wiadomości

    > na forum ING miażdżąca przewaga opinii negatywnych o nowym interfejsie.

    Osobiście im pocztą wewnetrzną wyraziłem niezadowolenie.

    > A ING zrobi to co zwykle - oleje to :)

    Podziękowali za informację. Na razie poprawek nie przewidują :-)

  • 15. Data: 2011-03-19 17:15:54
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Marx" <M...@n...com>

    > na forum ING miażdżąca przewaga opinii negatywnych o nowym interfejsie. A
    > ING zrobi to co zwykle - oleje to :)

    Nie dziwi. Musielibyście zacząć odchodzić z tego powodu. mBank zmienił swoją
    witrynę w ten sposób, że na głównej stronie baner pokazuje i konkurs
    zorganizował czy tam o opinie się pyta czy jest lepiej. No k... jest lepiej
    ... dla banku. Generalnie banki nie zajmują się produkcją witryn, więc
    oczekiwanie, że zaspokoją wyszukane potrzeby klientów w tym zakresie jest z
    gruntu głupie. To nie temu służy by klientom zrobić dobrze tylko by interes
    prowadzić. To moje oczekiwanie interfejsu programistycznego służy właśnie
    temu, by można było stworzyć dowolny interfejs użytkowy. Nie trzeba
    koniecznie oglądać reklam banku by zlecić przelew albo wyciąg otrzymać. I
    takie możliwości banki oferują tyle, że klientóm biznesowym, za dodatkowe
    pieniądze.