  • Data: 2007-02-20 19:50:13
    Temat: ING nowa opcja po zalogowaniu?
    Od: włos <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam pytanie i prośbę do użytkowników ingonline.
    Na kompie mojego brata (windows i firefox) po zalogowaniu na stronie na
    ktorej wyswietlone sa rachunki
    część numerów rachunków jest... linkiem do rozmowy na skypie! tzn. jak
    sie w niego kliknie to wlacza sie
    Skype i chce dzwonic na jakis dziwny numer.
    Jak loguje sie na swój rachunek (firefox ale na linuxie) to tego nie mam.
    Jak mój brat zalogował się na swój rachunek na moim kompie to też tego
    nie widać.

    Co to jest i po co?
    Dlaczego nie wszędzie jest to widoczne?
    Jak zaglądałem w kod strony nie znalazłem tego linku.. :/
    I wogóle wygląda to jakoś podejrzanie:/

    Czy ktoś z was również ma link do rozmowy na Skypie po zalogowaniu?

    pozdrawiam
    Piotr