  • Data: 2007-09-04 08:13:29
    Temat: ING online
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wczoraj minelo 7 dni roboczych od momentu az zlecilem ING podpiecie
    mojej KK pod OKO. Do dzis karty nie widze w systemie online. Z uwagi na
    powyzsze, ani nie moge splacic zadluzenia, ani nie wiem ile wydalem i
    ile jeszcze mi zostalo limitu. Pomijam juz kwestie, ze ktos moze
    wyprowadzic mi z karty XXX PLN a ja sie o tym dowiem dopiero jak mi
    przyjdzie wyciag (czyli znajac jakosc poczty to bedzie ok. tydzien od
    momentu wygenerowania).

    Coz, widac udostepnienie uzytkownikowi podgladu online KK przerasta ten
    bank. Pozostaje chyba tylko splacic zadluzenie i zakonczyc swoja
    przygode z ING. Szkoda tylko ze nie moge karty splacic, bo nie znam
    rachunku na jaki mam zrobic przelew :)

    Dodam jeszcze ze caly ten system online jest strasznie toporny i jest
    zdecydowanie najgorszym onlinem jaki dotychczas widzialem (a kont mialem
    juz sporo).

    --
    Mithos