eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiING online - ponowny przelew z historii rachunkuING online - ponowny przelew z historii rachunku
  • Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed; delsp=yes
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 02 Jun 2011 15:36:14 +0200
    Subject: ING online - ponowny przelew z historii rachunku
    MIME-Version: 1.0
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    From: MattS <m...@m...ms>
    Message-ID: <o...@a...plbyd.pl.int>
    User-Agent: Opera Mail/11.11 (Win32)
    NNTP-Posting-Host: 212.85.112.42
    X-Trace: news.home.net.pl 1307021776 212.85.112.42 (2 Jun 2011 15:36:16 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 18
    X-Authenticated-User: matsu.list
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:553233
    [ ukryj nagłówki ]

    Kiedyś w ING online dało się wykonać ponownie przelew, wybierając
    odpowiednią opcję dla zrealizowanego przelewu z historii rachunku otwierał
    się formularz nowego przelewu z wprowadzonymi wszystkimi danymi ze starego
    przelewu. Teraz to u mnie nie działa, wybieram "przelew" pod starym
    przelewem w historii i nic się nie dzieje.
    Czy ktoś może to sprawdzić u siebie? Czy to problem u mnie czy też
    generalnie ta funkcja przestała działać?

    Matt

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1