  • 1. Data: 2006-02-08 19:10:48
    Temat: ING opłaty
    Od: "jst" <j...@W...wp.pl>

    ING Bank zaczyna być powoli irytujący:

    1) historii rachunku tylko 6 miesięcy wstecz online
    2) papierowy miesięczny wydruk płatny 5 zł jesli ktoś korzysta z ING
    OnLine - nawet w Komforcie ( wychodzi 15 zł prowadzenie rachunku + 5 zł
    wyciąg papierowy = 20 zł.miesięcznie ). W cenniku kłamią, że wyciąg jest
    darmowy. Dopiero na końcu regulaminu kont o tym "wyjątku" piszą.
    3) opłaty za przelewy zewnętrzne od Nowego Roku w Standardzie 0,50 zł
    5) blędy w naliczaniu opłat - sprawdźcie sobie ostatnie wyciągi - ( u mnie
    na 2 kontach około 70 zł na na korzyść banku )
    7) podniesienie opłaty za przyznanie limitu w koncie- minimum 68 zł
    8) opłata 1,5 zł miesięcznie za niewielkie korzystanie z karty debetowej w
    płatnościach bezgotówkowych
    6) idt itp

    To nawet nie chodzi o te parę złotówek - tylko pewną subtelność w pobieraniu
    opłat, aby klient czuł sie partnerem banku.. Ale oni walą z "grubej rury".
    Może jakiś jeleń z zarządu banku czyta grupę i się opamietaja. A jak
    ie -to do widzenia

    pzdr
    j.

  • 2. Data: 2006-02-08 20:53:46
    Temat: Re: ING opłaty
    Od: "cienislaw" <p...@p...cienislaw>

    W artykule news:dsdfqf$g3u$1@nemesis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): jst napisał(a):

    > ING Bank zaczyna być powoli irytujący:
    > 1) historii rachunku tylko 6 miesięcy wstecz online

    zawsze tak bylo. najbardziej wkurzajace jest to ze oni musza gdzies
    wczesniejsze dane przchowywac, wiec uniemozliwianie dostepu do nich dla
    uzytkownikow jest bezsensowne. zdaje sobie sprawe, ze zdecydowanie 'taniej'
    jest udostepniac historie z 6 miesiecy, a reszte archiwizowac, ale nie po to
    sie robi wielkie bazy danych, zeby lezaly odlogiem i byly dostepne w kazdej
    placowce banku a u mnie w domu nie... o oplatach za wyciagi nie wspomne.
    kiedys prowadzilem batalie z technikami obslugujacymi ingola - w swojej
    wspanialalosci poradzili mi exportowac dane do popularnych programow
    finansowych... niestety niedocieralo do nich ze potrzebuje dostepu do
    danych, ktore aktualnie sa dla systemu niedostepne;-(

    --
    cienislaw