    From: "cienislaw" <p...@p...cienislaw>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ING opłaty
    Date: Wed, 8 Feb 2006 21:53:46 +0100

    W artykule news:dsdfqf$g3u$1@nemesis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): jst napisał(a):

    > ING Bank zaczyna być powoli irytujący:
    > 1) historii rachunku tylko 6 miesięcy wstecz online

    zawsze tak bylo. najbardziej wkurzajace jest to ze oni musza gdzies
    wczesniejsze dane przchowywac, wiec uniemozliwianie dostepu do nich dla
    uzytkownikow jest bezsensowne. zdaje sobie sprawe, ze zdecydowanie 'taniej'
    jest udostepniac historie z 6 miesiecy, a reszte archiwizowac, ale nie po to
    sie robi wielkie bazy danych, zeby lezaly odlogiem i byly dostepne w kazdej
    placowce banku a u mnie w domu nie... o oplatach za wyciagi nie wspomne.
    kiedys prowadzilem batalie z technikami obslugujacymi ingola - w swojej
    wspanialalosci poradzili mi exportowac dane do popularnych programow
    finansowych... niestety niedocieralo do nich ze potrzebuje dostepu do
    danych, ktore aktualnie sa dla systemu niedostepne;-(

    --
    cienislaw