eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiING- skrajna niekompetencja.ING- skrajna niekompetencja.
  • Data: 2004-03-05 23:12:36
    Temat: ING- skrajna niekompetencja.
    Od: "apollo73" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam.

    Posiadam rachunek w ING od trzech lat i po raz kolejny przekonałem się o
    niekompetencji pracowników tego banku.

    Pierwszy przypadek to wydarzył się dwa lata temu. Złożyłem stałe polecenie
    przelewu za mandat drogowy, miało to być 10 przelewów co miesiąc. Minęło 4
    miesiące a u moich drzwi stanął komornik który wymachiwał papierkami ze nie
    płace mandatów. Poszedłem do ING i pytam co jest grane? Laska mi na to ze
    nie ma takich dyspozycji na rachunku a ta co miała to wprowadzić popełniła
    jakiś błąd i system odrzucił taka operacje, no i a. Wyobraźcie sobie ze nikt
    nie raczył mnie poinformować ze moja dyspozycja nie może zostać
    zrealizowana.

    Sytuacja z dnia dzisiejszego przerosła moje wyobrażenie na temat skrajnego
    olewania swojej pracy. Odbierając nową kartę laska poprosiła mnie o dowód
    osobisty jak zawsze w takich sytuacjach no i okazało się ze w komputerze
    jest INNY NR DOWODU OSOBISTEGO!!! Inny, czyli nie mój , nie właściciela
    rachunku czyli kogo?

    Jak można tak podchodzić do tak ważnych dokumentów bankowych, a
    najdziwniejsze jest to ze przez trzy lata cały czas pokazywałem swój dowód i
    nikt tego nie zauważył. Przy kasie często nie pamiętałem nr rachunku i
    pokazywałem dowód, przy kredycie, przy każdej zmianie.

    Mam jakieś pieniądze w tym banku , korzystam z BSKonline ale głeboko
    zastanawiam się nad zmiana banku.

    Niech te przykłady dadza do myslenia wszystkim którzy chcą zakładać rachunki
    w ING.

    Apollo73


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1