eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiING - wypowiedzenie karty - interesujące...ING - wypowiedzenie karty - interesujące...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartne
    rs.pl!not-for-mail
    From: "Curious" <c...@m...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: ING - wypowiedzenie karty - interesujące...
    Date: Fri, 19 Sep 2008 14:36:42 +0200
    Organization: GTS Energis
    Lines: 35
    Message-ID: <gb06cq$31br$1@news2.ipartners.pl>
    NNTP-Posting-Host: 194.0.167.4
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="windows-1250"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1221827802 99707 194.0.167.4 (19 Sep 2008 12:36:42 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 19 Sep 2008 12:36:42 GMT
    X-Priority: 3
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:455319
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam wszystkich.
    Otworzyłem sobie konto w ING (rachunek bieżący plus OKO). Konto bardzo
    dodatkowe - taka skarbonka.
    Jako że nie można zrezygnować z karty podczas składania wniosku, zamierzałem
    zrezygnować z niej później.
    Pytałem się na grupie - radziliście najprostsze rozwiązanie: zastrzeżenie.

    Spróbowałem wypowiedzieć w ING kartę debetową do konta. Zrobiłem to na
    piśmie pod koniec lipca (list polecony wysłany na adres główny banku).
    Zaglądam na początku września do serwisu www, a tu karta dalej jest (dodam,
    że niekatywna).
    Korzystam z wewnętrznej poczty i piszę w tej sprawie. Odpowiedź: trzeba się
    zgłosić do oddziału.
    Protestuję więc: w umowie i regulaminie nie ma takich zapisów. W
    międzyczasie dzwonią z oddziału: trzeba przyjść do oddziału.
    Potem kolejny telefon i ta sama argumentacja. Powołuję się na regulamin,
    zgodnie z którym wymagane jest powiadomienie banku o
    rezygnacji z karty, co skutecznie uczyniłem (paragraf 41, punkt 5, podpunkt
    2 ).
    Tym razem mają ustosunkowac się na piśmie, ciekawe jak się sprawa potoczy.

    Na wszelki wypadek zastrzegłem kartę, której nigdy nie aktywowałem....

    Moim zdaniem nie mają racji i nie mogą powoływać się na jakieś wewnętrzne
    procedury. Poza tym sytuacja jest niesymetryczna - rachunek można otworzyć
    zdalnie (karta wciśnięta na siłę), a zamknąć już nie - to jest oczywiście
    punkti widzenia banku, a nie mój.

    Nie muszę dodawać, że nie zapowiada to długiej i bezproblemowej współpracy.


    Pozdrawiam.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1