  • Data: 2003-01-28 13:05:08
    Temat: INGonline zmiany
    Od: "Dave" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiedzialem ze wprowadzenie kolejnych zmian i "racjonalizacji" w ING oznaczac
    bedzie jakies negatywne zmiany. Z poczatku nie wiedzialem czego beda
    datyczyc. Teraz juz wiem. Odrzucono mi przelew terminowy ze wzgledu na brak
    srodkow. Kiedys system informowal mnie o tym w poczcie - podajc komu, ile i
    kiedy nie wyslano pieniedzy a w rejestrze mozna bylo podejrzec szczegoly tej
    transakcji. Teraz nic z tego - system poinformuje w poczcie ze jakies
    przelewy zostaly odrzucone nie podajac ile ani ich zostalo odrzuconych, ani
    kiedy zostaly odrzucone ani na jakie kwoty i dla kogo byly przeznaczone.
    Informacji o tym nie ma ani w historii ani w rejestrze. Pilnujecie i
    zapisujcie sobie dane przelewow z data przyszla - byc moze pozniej bedziecie
    miec problemy z odtworzeniem danych transakcji bo INGonline wam ich nie
    poda... Kolejne zmiany w ING i kolejne negatytwne. Prosze - nie zmieniajacie
    juz niz w ING... Juz tyle rzeczy zostalo zmienionych na niekorzysc klientow
    w ostatnim czasie ze naprawde korzystanie z uslug tego banku zaczyna
    przyprawiac o bol glowy... Kiedy wroca dawne dobre czasy z okresu HomeCasha
    i BSK ?

    D.