-
1. Data: 2002-02-24 20:51:37
Temat: INTELIGO
Od: "Tomek" <t...@w...pl>
Jest to najgorszy bank internetowy jaki kiedykolwiek spotkalem(mam rowniez
konto w mBanku i PKO)
Od 1 miesiace udowadniaja mi ze pobralem pieniadze z bankomatu (chodzi o 450
PLN)choc bankomat ich nie wyplacil (PKO BP)
Jako ze mam znajomego w oddziale placowki pod ktora podlega ten bankomat
wiem ze jest nadwyzszka tych pieniedzy ,czyli sa:). Ale zeby je oddzyskac
moj bank musi sie do nich zwrocic. Jak na razie po kilkunastu telefonach do
biura obslugi klienta zostalem poinformowany o (za kazdym razem rozmawiajac
z inna osoba); ze za skladanie falszywych zeznan grozi mi kara 15 PLN oraz o
tym ze ktos do mnie zadzwoni. Nikogo nie interesuje to ze sa to moje
pieniadze (dla mnie calkiem spore).
Zostaje mi jedynie zlozenie skargi do nadzoru bankowego co niebawem
uczyniem. Ale z taka niekompetencja i amotorstwem to w zyciu sie jeszcze nie
spotkalem dlatego odradzam kazdemu ten bank!
-
2. Data: 2002-02-24 20:54:15
Temat: Re: INTELIGO
Od: "minik" <m...@n...org>
Ja bym poczekal z oskarzeniami. Moze sie okazac ze to wina np bankomatu.
Sam mialem kiedys problem z wyplata pieniedzy. Wg bankomatu Millennium na
koncie nie mialem kasy. Poszedlem 10 m dalej i w PeKaowskim spokojnie
wyplacilem rzadana sume.
-
3. Data: 2002-02-24 21:11:01
Temat: Re: INTELIGO
Od: "Tomek" <t...@w...pl>
Wiesz wina bankomatu to nie jest bo pieniadze na koncie i w bankomacie byly.
Wyswietlil sie napis "Twoj bank nie zezwala na pobranie tych pieniedzy" Visa
z mBanku dzialala. Ale mnie wkurza i ch podejscie do sprawy i to w jaki
sposob oni to ze mna zalatwiaja slac pod my adresem ze za skladanie
falszywych zeznan zaplace 15 PLN
"minik" <m...@n...org> wrote in message
news:a5bk58$4lr$1@news.onet.pl...
> Ja bym poczekal z oskarzeniami. Moze sie okazac ze to wina np bankomatu.
> Sam mialem kiedys problem z wyplata pieniedzy. Wg bankomatu Millennium na
> koncie nie mialem kasy. Poszedlem 10 m dalej i w PeKaowskim spokojnie
> wyplacilem rzadana sume.
>
>
-
4. Data: 2002-02-24 21:15:32
Temat: Re: INTELIGO
Od: "AMRA" <a...@a...com>
> Ja bym poczekal z oskarzeniami. Moze sie okazac ze to wina np bankomatu.
> Sam mialem kiedys problem z wyplata pieniedzy. Wg bankomatu Millennium na
> koncie nie mialem kasy. Poszedlem 10 m dalej i w PeKaowskim spokojnie
> wyplacilem rzadana sume.
no ale tutaj mamy doczynienia z inna rzecza.
Ja mialem juz np problem kiedys - chcialem wyplacic - dobrze ze malo - kase
z bankomatu Pekao SA karta Fortisa. Banomat nie wyplacil, kwota zablokowana
ale po tygodniu zwrocilo.
Tutaj jest tak -ze pobralo, kasy nie dostal - w PKO BP jest nadwyzka - ale z
Inteligo nikt nie chce tego wyjasnic - bo oni maja w systemie ze pobralo -
znaczy sie nawet nie zadzwonili - mimo kilkakrotnych monitow...
Banki sa (ogolnie) fajne jak sie nic nie psuje - jak sie wlasnie pospuje
cos - wtedy dopiero widac co sa warte.
Gdyby to zalatwili od reki - ze zadzswonimy, sprawdzimy - mieliby bardzo
wiernego klienta - teraz trzeba liczyc ilu zniecheci :))
A o swoje walcz!
-
5. Data: 2002-02-24 21:18:59
Temat: Re: INTELIGO
Od: "minik" <m...@n...org>
A pomiedzy bankiem i bankomatem kto posredniczy? Jakies centrum autoryzacji?
-
6. Data: 2002-02-24 21:43:19
Temat: Re: INTELIGO
Od: "AMRA" <a...@a...com>
> A pomiedzy bankiem i bankomatem kto posredniczy? Jakies centrum
autoryzacji?
No w tym wypadku kasa zostala zdjeta z konta, ale on jej nie dostal do reki.
A w sumie nie rozumiem dlaczego Inteligo tak a nie inaczej sie zachowalo (te
15 zl)...
-
7. Data: 2002-02-24 22:37:51
Temat: Re: INTELIGO
Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>
AMRA" <a...@a...com> wrote in message
news:X7de8.100509$V52.1075604@news.chello.at...
> > A pomiedzy bankiem i bankomatem kto posredniczy? Jakies centrum
> autoryzacji?
>
> No w tym wypadku kasa zostala zdjeta z konta, ale on jej nie dostal do
reki.
> A w sumie nie rozumiem dlaczego Inteligo tak a nie inaczej sie zachowalo
(te
> 15 zl)...
Ja myślałem, że za składanie fałszywych zeznań (no i to jeszcze w celu
wyłudzenia kasy...) to się idzie do pierdla, a nie płaci 15 złotych :)))
W takim przypadku trzeba tylko złożyć reklamację i czekać... Z tego co
pamiętam, to taka VISA ma zastrzeżone na odpowiedź pół roku...
-
8. Data: 2002-02-24 22:47:12
Temat: Re: INTELIGO
Od: "AMRA" <a...@a...com>
> Ja myślałem, że za składanie fałszywych zeznań (no i to jeszcze w celu
> wyłudzenia kasy...) to się idzie do pierdla, a nie płaci 15 złotych :)))
> W takim przypadku trzeba tylko złożyć reklamację i czekać... Z tego co
> pamiętam, to taka VISA ma zastrzeżone na odpowiedź pół roku...
No tak - ale przyznaj, ze to za bardzo nie zacheca do korzystania z uslug
takiego banku.
A co za problem zadzwonic do wlasciciela bankomatu i sie zapytac czy
nadwyzka jest czy jej nie ma?
Dla banku to nie pieniadze - ale dla klienta juz tak.
I co gdyby chodzilo o 3000 ? :)
-
9. Data: 2002-02-24 22:47:20
Temat: Re: INTELIGO
Od: "MK" <m...@i...pl>
Użytkownik "calcium300mg" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:3Xde8.101710$V52.1088588@news.chello.at...
>
> Ja myślałem, że za składanie fałszywych zeznań (no i to jeszcze w celu
> wyłudzenia kasy...) to się idzie do pierdla, a nie płaci 15 złotych :)))
> W takim przypadku trzeba tylko złożyć reklamację i czekać... Z tego co
> pamiętam, to taka VISA ma zastrzeżone na odpowiedź pół roku...
>
Eh, tak to z ta pamiecia bywa ;). VISA moze sobie odpowiadac bankowi po 6
m-cach, ale bank klientowi ma odpowiedziec w ciagu 30 dni. Jesli nie odpowie
w tym terminie, klient kieruje sprawe do Arbitra Bankowego :).
Maciej
--
FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza
-
10. Data: 2002-02-24 23:04:32
Temat: Re: INTELIGO
Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>
"AMRA" <a...@a...com> wrote in message
news:Q3ee8.101913$V52.1090862@news.chello.at...
> No tak - ale przyznaj, ze to za bardzo nie zacheca do korzystania z uslug
> takiego banku.
> A co za problem zadzwonic do wlasciciela bankomatu i sie zapytac czy
> nadwyzka jest czy jej nie ma?
> Dla banku to nie pieniadze - ale dla klienta juz tak.
> I co gdyby chodzilo o 3000 ? :)
Nie jestem pewien - ale wydaje mi się, że rozpatrywaniem tego typu
reklamacji zajmuje się VISA - czyli nic nie da niestety zadzwonienie do
właściciela bankomatu...
Poza tym - przeglądam właśnie ichnią toip - i nie ma tam nigdzie tych 15
złotych... Często jest to po prostu opłata za "złożenie nieuzasadnionej
reklamacji" - a nie jak pisał kolega za "składanie fałszywych zeznań" - tyle
że jej nie widzę...