eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiINTELIGO, dziwne tranzakcjeINTELIGO, dziwne tranzakcje
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.tpinterne
    t.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Darko" <d...@d...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: INTELIGO, dziwne tranzakcje
    Date: Fri, 29 Oct 2004 11:19:38 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 43
    Message-ID: <clt267$stc$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: aeh30.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1099041799 29612 83.16.111.30 (29 Oct 2004 09:23:19 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 29 Oct 2004 09:23:19 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:322552
    [ ukryj nagłówki ]

    Hej.

    Mam pytanie czy zdarzyło się komuś korzystającemu z tego konta, aby system
    zrealizował inną płatność niż zlecona. Miałem taki przypadek, zlecałem
    płatności i po jakimś czasie okazało się ze pieniądze wpłynęły gdzie
    indziej. jak zacząłem to sprawdzać, to okazało się że system zrealizował
    dwie płatności do tego samego odbiorcy. I co ciekawe przy tej nieprawidłowej
    płatności był opis transakcji który jest standardowo ustawiony przy
    płatności do odbiorcy który faktycznie miał dostać te pieniądze. Nie
    zmieniałem opisu, bo akurat w przypadku tych kontrahentów nigdy tego nie
    robię. Oczywiście bank stwierdził, że to ja musiałem się pomylić i zlecić
    niewłaściwą płatność i zmienić opis. W efekcie czekałem na odzyskanie prawie
    2000 zł przez ok 3 tygodnie.





    I jeszcze jedna już ewidentnie zawiniona prze bank sprawa. Podczas zlecania
    płatności na stronie z ostatecznym potwierdzeniem zlecenia po tymże
    potwierdzeniu system mnie wylogował i załogował ponownie pytając o hasło, po
    czym pojawiła mi się przed oczami ponownie strona z prośba o potwierdzenie
    transakcji co tez uczyniłem. I otrzymałem informację ze przelew został
    zrealizowany (jednokrotnie!!!). Niestety po sesji przyszły dwa sms o
    wykonaniu dwóch identycznych przelewów!!!! Według mnie jest to ewidentny
    błąd oprogramowania. Po ponownym załogowaniu system powinien mnie skierować
    na stronę informującą o tym zę przelew został zrealizowany jeśli tak było! A
    faktycznie został zrealizowany dwa razy, a informacja o tym dotarła do mnie
    raz. Złożyłem reklamacje i próbowali mi tłumaczyć że niby gdzieś w
    regulaminie coś tam itp. wyśmiałem.



    Zaczynam sie zastanawiać na ile bezpieczne jest obracanie pieniędzmi za
    pomocą tego systemu, zaczyna to wyglądać co najmniej niepokojąco.



    Pozdrawiam

    Darko


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1