  • Data: 2012-11-08 00:49:13
    Temat: Idea - Lokata Idealna Plus
    Od: "lery.IT" <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jak się spodziewałem, Idea próbuje zrolować sobie promocyne lokaty 9% i 10%, więc
    wprowadza nowy produkt, tzw. 'polisolokatę deluxe' z gwarancją BFG, w czym jest
    sedno?
    -kapitał gwarantowany przez BFG
    -odsetki gwarantowane przez TU

    Dzisiejsza propozycja to 7% czyli 5,67% na czysto jak to określił konsultant. Brak
    innych opłat. Po przejrzeniu netu okazuje się że jeszcze kilka tygodni temu
    propozowali 7.5%.

    Do poczytania:
    http://samcik.blox.pl/2012/09/Atrakcja-jakiej-dawno-
    nie-bylo-Na-tej-lokacie.html
    http://www.drogadowlasnegom.pl/2012/10/idea-bank-lok
    ata-idealna-plus-75-na-12.html

    podobno lokata dla wybrańców na lokaty które się kończą w IB, ale na moje pytanie o
    nowe środki, bez problemu przysłali wniosek do opłacenia na wskazane kwoty.