  • 1. Data: 2011-07-15 12:19:59
    Temat: Idea bank i bankomat Global Cash
    Od: "Mentos" <m...@p...fm>

    Witam
    2, 3 i 4 lipca wypłaciłem z konta w Idea Banku łącznie około 2000 zł (3
    wypłaty) w bankomacie Global Cash.
    Przez kilka dni (nie pamiętam ile) były blokady na te kwoty, ale teraz
    blokady zniknęły i mam kasę dostępną.
    Spotkał się ktoś z Was z taką sytuacją? Kiedy mogą sobie o mnie przypomnieć
    i zabrać kasę z konta?

    Pozdrawiam:
    Mentos

  • 2. Data: 2011-07-15 12:42:03
    Temat: Re: Idea bank i bankomat Global Cash
    Od: " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mentos <m...@p...fm> napisał(a):

    > Spotkał się ktoś z Was z taką sytuacją? Kiedy mogą sobie o mnie przypomnieć
    > i zabrać kasę z konta?

    Dwa lub trzy lata, nigdy tego nie pamiętam :) Ale wystarczająco długo by Cię
    zaskoczyć w najmniej odpowiednim momencie.

  • 3. Data: 2011-07-15 13:33:20
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 15 Jul 2011 14:19:59 +0200, Mentos napisał(a):

> [...]
    > blokady zniknęły i mam kasę dostępną. Spotkał się ktoś z Was z taką
    > sytuacją? Kiedy mogą sobie o mnie przypomnieć i zabrać kasę z konta?

    Sprawdź czy ideabank nie ma problemu tego typu co GO/OF czyli nie
    odświeża się stan konta.

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2011-07-15 18:25:57
    Od: "Mentos" <m...@p...fm>

    Użytkownik "xbartx" napisał w wiadomości grup

    > Sprawdź czy ideabank nie ma problemu tego typu co GO/OF czyli nie
    > odświeża się stan konta.

    Ma ten problem czasami, ale tak jest od kilku dni a inne (późniejsze
    transakcje się pojawiają).

    Pozdrawiam:
    Mentos